A sztenderdizált és élményalapú szolgáltatási modellek sajátosságai, különbségei és alkalmazásuk a modern gyakorlatban
Elmentve itt :
Szerző: | Árvai Manuel |
---|---|
További közreműködők: | Réthi Dr. Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmenedzsment Mcdonaldizáció Disneyalizáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24889 |
Hasonló tételek
A Sanofinál alkalmazott üzleti szolgáltatási modellek
: Bíró Dominika
: Bíró Dominika
Leadership modellek és alkalmazásuk a versenyszférában és a közigazgatásban
: Mészáros Dóra Melinda
: Mészáros Dóra Melinda
A sztenderdizált és testreszabott szolgáltatási folyamatok azonosítása, hatásuk a fogyasztói társadalomra, a magyarországi Burger King működésében.
: Pápa Barnabás
: Pápa Barnabás
A sztenderdizált és testreszabott szolgáltatások kihívásai
: Pável Mercédes Bianca
: Pável Mercédes Bianca
A hagyományos és modern konyhatechnológiák és alkalmazásuk a Hadik Kávéházban
: Tóth Gellért
: Tóth Gellért
A hazai bevásárlóközpontok marketing eszközei és az élményalapú vásárlás
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Emberi erőforrás folyamatok mérőszámai és alkalmazásuk a vállalati gyakorlatban
: Cserép Zsolt
: Cserép Zsolt
A sztenderdizált és testreszabott szolgáltatás egy könyvelőiroda szemléletén keresztül.
: Szilágyi Roland
: Szilágyi Roland
Az élményalapú tanulás és annak előnyei a különböző vállalatoknál, illetve generációknál
: Belkovics Adrienn
: Belkovics Adrienn
Chatbotok és üzleti alkalmazásuk
: Basar Atilla
: Basar Atilla
Az irodai ingatlanpiac különbségei Magyarországon
: Bauer Tamás László
: Bauer Tamás László
Az Európai Unióhoz 2004-ben csatlakozott kelet-európai országok kulturális különbségei és protokolláris sajátosságai
: Nyárai Beatrix
: Nyárai Beatrix
A sztenderdizált és az egyénre szabott szolgáltatások elemzése és összehasonlítása, kihívásainak bemutatása
: Kámán Norman
: Kámán Norman
E-learning szabványok és alkalmazásuk
: Horváth Róza Mária
: Horváth Róza Mária
Online marketing és gyakorlati alkalmazásuk
: Magai Tímea
: Magai Tímea
A stressz és a megküzdés nemi különbségei
: Stefán Bettina Bella
: Stefán Bettina Bella
A korrupció megítélésének generációs különbségei Magyarországon
: Dávid Márk
: Dávid Márk
Elektronikus beszerzési módszerek fejlődése kezdetektől napjainkig. Alkalmazásuk sajátosságai a magyar és német beszerzési kultúrában
: Farkas Zoltán
: Farkas Zoltán
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
A tanárokat és a diákokat érő stressz különbségei
: Kovács Csaba Péter
: Kovács Csaba Péter
A Japán és Közép Európai üzleti kultúra különbségei
: Bridinszki Katalin
: Bridinszki Katalin
Magyarországi régiók fejlettségi különbségei a turisztika terén
: Lehoczki-Krsjak László
: Lehoczki-Krsjak László
Magyarországi régiók fejlettségi különbségei a turisztika terén
: Lehoczki-Krsjak László
: Lehoczki-Krsjak László
Szolgáltatási folyamatok logisztizálása
: Ssándor Ágnes
: Ssándor Ágnes
ISO szabványok és alkalmazásuk a Bosch-nál
: Túri Zoltánné
: Túri Zoltánné
Stratégiai tervezési módszerek, azok alkalmazása a gyakorlatban, és a klasszikus modellek aktualitása
: Zelenyiánszki Márton
: Zelenyiánszki Márton
A MODERN ÉS A HAGYOMÁNYOS ESKÜVŐK SZERVEZÉSI SAJÁTOSSÁGAI
: Bálint Györgyi
: Bálint Györgyi
Szolgáltatási és vállalati adatrendszerek elemzése
: Mayer Krisztina
: Mayer Krisztina
Digitális valóságok és alkalmazásuk, a gazdaság befolyásoló tényezői
: Tisza Szabolcs
: Tisza Szabolcs
A munkanélküliség és a munkaerőhiány térbeli különbségei a mai Magyarországon
: Némethné Csehi Tünde Csilla
: Némethné Csehi Tünde Csilla
A szolgáltatási fluidumáramlás matematikai modellezése
: Gubán Miklós, et al.
Megjelent: (2014)
: Gubán Miklós, et al.
Megjelent: (2014)
Kis- és középvállalkozások finanszírozási sajátosságai a gyakorlatban
: Csermák Vilmos
: Csermák Vilmos
A coaching irányzatai és alkalmazásuk a nemzetgazdaság egyes szektoraiban
: Kárászné dr. Rácz Lídia
: Kárászné dr. Rácz Lídia
McDonaldizáció vs. Disneyalizáció? – A sztenderdizált és testreszabott szolgáltatások kihívásai az önálló és szállodalánchoz tartozó szállodák működésében
: Nagy Orsolya Tímea
: Nagy Orsolya Tímea
Szerződéses biztosítékok és alkalmazásuk a Xeless Kft. NATO szerződéseiben
: Bánhegyi Gábor
: Bánhegyi Gábor
Szolgáltatási, vállalati adatrendszerek elemzése, adatbányászat
: Szabó Zoltán Bence
: Szabó Zoltán Bence
Szolgáltatási folyamatok logisztikai rendszerének fejlesztése
: Végi Balázs András
: Végi Balázs András
Vezetői információ szolgáltatási rendszer fejlesztése
: Juhász Máté
: Juhász Máté
Vezetői információ szolgáltatási rendszer fejlesztése
: Fodor Dániel
: Fodor Dániel
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
A Sanofinál alkalmazott üzleti szolgáltatási modellek
: Bíró Dominika -
Leadership modellek és alkalmazásuk a versenyszférában és a közigazgatásban
: Mészáros Dóra Melinda -
A sztenderdizált és testreszabott szolgáltatási folyamatok azonosítása, hatásuk a fogyasztói társadalomra, a magyarországi Burger King működésében.
: Pápa Barnabás -
A sztenderdizált és testreszabott szolgáltatások kihívásai
: Pável Mercédes Bianca -
A hagyományos és modern konyhatechnológiák és alkalmazásuk a Hadik Kávéházban
: Tóth Gellért