Digitalizáció és az új fogyasztói szokások hatása a magyar biztosítási piacra
Elmentve itt :
Szerző: | Kardos Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Kása Dr Richárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások digitalizáció biztosítási piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24914 |
Hasonló tételek
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Az etikus biztosítási koncepció és annak hatása a magyar piacra
: Ribényi Gergő
: Ribényi Gergő
Digitalizáció a biztosítási szektorban
: Punka Nikoleta
: Punka Nikoleta
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Verseny a magyar biztosítási piacon
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
A lakosság jövedelem-felhasználásának alakulása-a biztosítási piacra kitekintve-az elmúlt 10 évben Magyarországon
: Baumann Adrienn
: Baumann Adrienn
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Erőforrás-biztosítási rendszerek
: Takács Katalin
: Takács Katalin
A magyar biztosítási piac a statisztika tükrében
: Sápi Veronika
: Sápi Veronika
A biztosítási szektor digitális fejlődése és a fogyasztói magatartás változásai
: Rideg Szilvia
: Rideg Szilvia
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
Termékfejlesztés a biztosítási piacon
: Hegedűs Orsolya
: Hegedűs Orsolya
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
A fogyasztói szokások bemutatása a használt és az új autó piacon
: Zsebők Ádám
: Zsebők Ádám
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
Biztosítási szolgáltatások direktmarketing kommunikációja
: Gáll Judit
: Gáll Judit
A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására
: Mezei Zsófia
: Mezei Zsófia
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar biztosítási piacon tevékenységének elemzése 2011-2013 között
: Szűcs Adrienn
: Szűcs Adrienn
Az informatika szerepe a biztosítási ágazatban
: Salánki Márton
: Salánki Márton
Új biztosítási irányelvek informatikai rendszerfejlesztéseinek hatása a Vienna Insurance Group-ra és az Erste Bank Leányvállalati Termékmenedzsment területére
: Siket Viktória
: Siket Viktória
A biztosítási csalások elleni védekezés
: Szivós Attila
: Szivós Attila
A biztosítási csalások elleni védekezés
: Deák Nikolett
: Deák Nikolett
Az USA jelzálogválságának elemzése és hatása a magyar jelzáloghitel piacra
: MUNKÁCSI DÁVID
: MUNKÁCSI DÁVID
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
Online marketing egy biztosítási alkusznál
: Takács dr. Gergely
: Takács dr. Gergely
A magyar kávékultúra - fogyasztói szokások generációs kitekintésben
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Vállalati adattárolási és adatminőség biztosítási megoldások
: Dobó Bernadett
: Dobó Bernadett
A magyar idegenvezetés helyzete – Az alternatív programkínálat hatása a magyar idegenforgalmi piacra
: Németh Illés
: Németh Illés
A kriptovaluták bevonulása a piacra és az új blokklánc technológia megjelenése
: Deli Márk
: Deli Márk
A digitalizáció hatása a nagyvállalatokra, Kate az új digitális asszisztens
: Kurpé Balázs
: Kurpé Balázs
A digitalizáció nyomán megjelenő új üzleti modellek hatása az autóiparra
: Sötét Mátyás János
: Sötét Mátyás János
HR digitalizáció – Az új norma rejtelmei
: Tenclinger János
: Tenclinger János
A politikai és gazdasági válságok hatása a magyar utazási piacra
: Kovács Melinda
: Kovács Melinda
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
A digitalizáció hatása a gyerekek fogyasztói magatartásának megváltozására
: Uhrin Sára
: Uhrin Sára
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
Egy új, a kólás ízesítésű alkoholos sör bevezetése a piacra
: Kristóf Renátó
: Kristóf Renátó
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
Hasonló tételek
-
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina -
Az etikus biztosítási koncepció és annak hatása a magyar piacra
: Ribényi Gergő -
Digitalizáció a biztosítási szektorban
: Punka Nikoleta -
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid -
Verseny a magyar biztosítási piacon
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)