A Get Energy Solutions Kft. saját fejlesztésű CRM rendszerének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lantos Krisztián Zsolt
További közreműködők: Sándor Ágnes
Nándori Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
Szoftver
Fejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/24932

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg24932
005 20191216100550.0
008 191216suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lantos Krisztián Zsolt 
245 1 2 |a A Get Energy Solutions Kft. saját fejlesztésű CRM rendszerének bemutatása  |c Lantos Krisztián Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Get Energy Solutions Kft. saját fejlesztésű CRM rendszerének bemutatása 
520 3 |a Szakdolgozatomban bemutatom a Get Energy Solutions Kft. CRM saját fejlesztésű rendszerét (később gesCRM). Ezt a témát azért választottam, mert jelenleg is a Get Energy Solutions Kft. Digitális üzletágánál dolgozom, ahol feladataim közé tartozik a gesCRM fejlesztése és üzemeltetése. A munkám során sikerült kiismernem a rendszer sajátosságait és előnyeit. A dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy a saját fejlesztésű CRM rendszerrel elégedettebbek-e a felhasználók vagy egy külsős cég által készítettel, valamint a Key Account Manager-ek hogyan vélekednek a jelenlegi és jövőbeli fejlesztésekről. A szekunder kutatásom során bemutattam a CRM vagyis a Customer Relationship Management alapjait. Az ügyfélkapcsolat menedzsment bevezetésének oka, a piac és a vevők igényeinek megváltozása volt. A CRM definiálása után ismertettem a folyamatait és a típusait: az operatív, az analitikus és a kollaboratív CRM rendszert. Betekintést nyújtottam a piacon lévő CRM rendszerekről, ezek közül a SugarCRM, a ZohoCRM és a MiniCRM működését részleteztem, azért, hogy rálátást biztosítsak mely CRM rendszerek helyettesíthetnék a gesCRM-et. Továbbá ismertettem milyen egyedi funkciókkal rendelkeznek a piacon lévő CRM rendszerek, illetve kitértem a fejlesztéseink során használt segítő technológiákra is. Ezenkívül bemutattam a Get Energy Solutions Kft. arculatát. A szervezeti felépítés során sorba vettem, kik és miért használják a CRM-et és bemutattam a szolgáltatásainkat, amikre a CRM segítségével találjuk meg vevőinket. A primer kutatásom során részletes bemutatásra kerültek a gesCRM rendszer menüpontjai. A modulokon végig haladva betekintést nyújtottam, hogy milyen adatokat dolgoz fel és kezel a rendszer, valamint a webes alkalmazást használók szokásait. Ezeket a szokásokat a Key Account Managerek és a vezetők szempontjaiból mutattam be, mivel ez a két csoport, akik a rendszer előnyeit tudják leginkább kihasználni. Végül összefoglaltam az okait annak, hogy miért tértünk át saját fejlesztésű rendszerre. Az egyik legfontosabb oka volt a Get Energy Solutions Kft. komplex szolgáltatásai, egyes szolgáltatások, értékesítése egy másiknak az eladásához vezethet. Továbbá meghatározó indok volt a felhasználók igényei és a rendszer könnyen kezelhetősége és átláthatósága. A kvalitatív interjúk során a Key Account Manager-ek voltak az alanyaim. Kérdéseim célja, hogy elégedettek-e a jelenlegi CRM rendszerrel és milyen fejlesztéseket látnának a programban. A Key Account Manager-ek munkájuk során használtak már másfajta CRM rendszereket, így nagy segítséget tudtak nyújtani, hogy összehasonlíthassam a különböző szoftvereket a gesCRM-mel. Összességében arra az eredményre jutottam, hogy fejlesztéseink egyeznek az értékesítők igényeivel. Ebből következtetve a fejlesztési munkánkat a jó kommunikáció és az informatikusok megfelelő rendszerismerete jellemzi. A másik kérdésemre, hogy melyik CRM rendszerrel elégedettebbek a dolgozók, egybehangzóan a gesCRM-et választották. Az elégedettségük mégsem teljes, mert a szolgáltatások változásával és a vevői igények növekedésével folyamatosan változnak az elvárások. A más cég által készített rendszerekkel a legnagyobb probléma a lassúság, az átláthatatlanság és a személyre szabhatóság hiánya. Az értékesítők szeretnék, hogy ez a rendszer minél jobban a személyükre legyen szabva. Minden információ naprakész legyen és rendelkezésükre álljon, valamint mindent intézzen el nekik, mint egy asszisztens, aki folyamatosan mellettük van, hogy kizárólag az értékesítésre koncentrálhassanak. 
695 |a CRM 
695 |a Szoftver 
695 |a Fejlesztés 
700 1 |a Sándor Ágnes  |e ths 
700 1 |a Nándori Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/24932/1/Szakdolgozat_Lantos_Kriszti%C3%A1n_K1GXXW_2019_v%C3%A9gleges_1.pdf  |z Dokumentum-elérés