Egy termék, termékcsoport eladásának elemzése több országban
Elmentve itt :
Szerző: | Szekér Alexandra Bernadett |
---|---|
További közreműködők: | Bán Dr. Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ertekesites Elemzés eladás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24946 |
Hasonló tételek
A Fanta Instamix piaci bevezetése és eladásának elemzése
: Draskovits Dániel
: Draskovits Dániel
A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára
: Kulcsár Kata
: Kulcsár Kata
Egy választott termékcsoport piacának jellegzetességei egy konkrét árucsoporton elemezve
: Burzi Brigitta
: Burzi Brigitta
Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében
: Sörös Dániel
: Sörös Dániel
MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel
: Kuklis Benjamin
: Kuklis Benjamin
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
A munkaerőpiac alakulása az Európai Unióban és néhány unión kívüli országban
: Czobor Gergely
: Czobor Gergely
A regionális különbségek és az EU-csatlakozás kapcsolatának vizsgálata a visegrádi négy országban
: Tóth Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
: Tóth Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
Termékcsoport optikai fejlesztésének gazdasági elemzése és optimalizálása – A reflektorok kifejlesztésének és gyártástechnológiai átalakításának költségei szemszögéből
: Lámfalusi Ferenc
: Lámfalusi Ferenc
A konferenciaturizmus, valamint a MICE termékcsoport bemutatása az art’otel budapest-en keresztül
: Zsombok András
: Zsombok András
A MICE termékcsoport hatása Budapest turizmusára a Danubius Hotel Flamenco**** és a Hungexpo Zrt. példáján keresztül
: Szabó Nikoletta
: Szabó Nikoletta
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Egy speciális termék, radiogyógyszer disztribúciója
: Hajdú Dr. Zsuzsanna
: Hajdú Dr. Zsuzsanna
Hogyan válik társsá egy termék?
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
Egy innovatív nyomdaipari termék az Extended CODEX Label® és lehetőségeinek elemzése /
: Rimóczi Csilla
: Rimóczi Csilla
A Coca Cola vállalati, termék elemzése
: Boros Nikolett
: Boros Nikolett
Termék és technológia fejlesztési tevékenységek elemzése
: Kerék László
: Kerék László
Egy "hype-olt" termék elektronikus kereskedelme
: Szandai Gábor
: Szandai Gábor
Egy régi termék újrapozicionálása a piacon
: Sarkadi Dorottya
: Sarkadi Dorottya
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Egy új étrend-kiegészítő termék marketingstratégiája
: Csordás István
: Csordás István
Egy új termék piac-bevezetési stratégiája
: Pávai Dorina
: Pávai Dorina
Egyedi fejlesztésű termék sorozatgyártásának előkészítése és megvalósítása egy székesfehérvári KKV-nál
: Lőrincz Alexandra
: Lőrincz Alexandra
Termék-szolgáltatás fuzionálás
: Paál Gabriella
: Paál Gabriella
Innovatív termék bevezetése a környezettudatosság jegyében, fogyasztói és vállalati szempontból vizsgálva a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése kapcsán
: Szelényi Bernadett
: Szelényi Bernadett
A vállalkozás vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Szekér Viktória
: Szekér Viktória
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Egy banki termék versenymérésének kialakítása SQL utasításokkal
: Nagy-Szalisznyó Henrietta
: Nagy-Szalisznyó Henrietta
A kamatszámítás módszerei, egy-egy banki termék hozamszámításának elvei, a banki termékek hozam szerinti összehasonlítása
: Fejszés Alexandra
: Fejszés Alexandra
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Egy termék árképzési folyamatának bemutatása egy multinacionális bérgyártó cégnél
: Kocsi Dóra
: Kocsi Dóra
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
Termék életciklus menedzsment regionális környezetben A több országot lefedő termékmenedzsment jelenkori feladatai egy konkrét terméken bemutatva /
: Gál András
: Gál András
Egy termék útja a Borsodi Műhely Kft.-nél
: Major Mercédesz
: Major Mercédesz
Egy termék születése az ötlettől az első vásárlóig
: Pánczél Péter
: Pánczél Péter
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
Budapest Museum Central elemzése, fókuszban termék és árpolitikájának vizsgálata
: Matisz Tibor
: Matisz Tibor
A női felsőruházati divatcikkek kereskedelmi-, termék- és minőségpolitikai elemzése
: Nevelős Annamária
: Nevelős Annamária
Adott cég tevékenységének elemzése, fókuszban a termék-, és árpolitika
: Várkonyi Csongor Soma
: Várkonyi Csongor Soma
Hasonló tételek
-
A Fanta Instamix piaci bevezetése és eladásának elemzése
: Draskovits Dániel -
A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára
: Kulcsár Kata -
Egy választott termékcsoport piacának jellegzetességei egy konkrét árucsoporton elemezve
: Burzi Brigitta -
Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében
: Sörös Dániel -
MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel
: Kuklis Benjamin