KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING TERV TEAM ACADEMY SPECIALIZÁCIÓN LÉTREHOZOTT VÁLLALKOZÁSRA
Saved in:
Main Author: | Király Dániel |
---|---|
Other Authors: | Zsigmond Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Közösségi média Esettanulmány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25028 |
Similar Items
Team Academy gyakorlatok a Team Coachok és a Teampreneourok szemszögéből
: Szalóczi Géza
: Szalóczi Géza
Vállalkozásfejlesztési mentorálási modell a budapesti Team Academy-n
: Vályi-Nagy Károly
: Vályi-Nagy Károly
A Team Academy specializációs hallgatók vállalkozásindítási szándékát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Jónás Petra
: Jónás Petra
A fiatalok vállalkozói hajlandósága a Team Academy-n eltöltött idő után
: Koperda Teodóra
: Koperda Teodóra
Konfliktuskezelés hatása a teljesítményre a magyar és finn Team Academy példáján keresztül
: Szellák Márk
: Szellák Márk
A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva
: Szabó Szonja
: Szabó Szonja
Friend Leadership és Mentorálás, avagy egy pilot projekt bevezetése a Team Academy-n
: Barna Dorina Réka
: Barna Dorina Réka
Vállalkozásindítási szándék és a szociokulturális tényezők vizsgálata a budapesti Team Academy hallgatók körében
: Tóth Márton
: Tóth Márton
Csoporton belül felmerülő konfliktusok kezelésének eltérései a finn és a magyar Team Academy rendszerben
: Eleki Bence
: Eleki Bence
A home office-ra való átállás tapasztalatai a Team Academy-n a koronavírus időszakában
: Takács Nikolett
: Takács Nikolett
BÁCSVÍZ Zrt. Nagykőrösön létrehozott üzemmérnökségének megvalósítása projektmenedzsment szempontból
: Bujdosó Ágnes
: Bujdosó Ágnes
A vállalkozási ismeretek gyakorlati oktatása és fejlesztési lehetőségei Magyarországon különös tekintettel a Team Academy képzésre
: Kapás Tibor Albert
: Kapás Tibor Albert
Az online marketing hatása a vállalkozásra és a fogyasztókra Online vásárlási szokások
: Buzás Éva Mónika
: Buzás Éva Mónika
Visegrád bővülő turisztikai kínálata és hatása egy helyi családi vállalkozásra
: Frőlich Csilla
: Frőlich Csilla
Energiahatékonysági beruházás hatása egy fiktív vállalkozásra pénzügyi és adózási szempontból
: Varga Lívia
: Varga Lívia
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin
: László Evelin
Generációváltás és utódlástervezés előtt álló hazai kisméretű családi vállalkozásra váró kihívások bemutatása
: Cora Anna Krisztina
: Cora Anna Krisztina
A Green Fox Academy vállalati társadalmi felelősségvállalásának bemutatása
: Remport Zsófia
: Remport Zsófia
A hatvani Green Team 2028-as fenntarthatósági víziójának megvalósítási terve – avagy a változás kicsiben kezdődik
: Bucsi Fanni
: Bucsi Fanni
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
Team munka határok nélkül
: Dósa Ildikó
Published: (2016)
: Dósa Ildikó
Published: (2016)
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Central Bank Digital Currency (CBDC) Központi bankok által létrehozott digitális valuták vizsgálata, alkalmazásuk hatása a pénzügyi szektorra
: Kárpáti Márton
: Kárpáti Márton
A közösségi média veszélyei a társadalomra
: Király István Péter
: Király István Péter
Kapcsolati marketing bevezetése az Árivár Team Kft. biztonságtechnikai vállalkozásnál
: Szentivánszky Sára
: Szentivánszky Sára
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Tanulási folyamat a Team Academyn
: Varjú Tamás
: Varjú Tamás
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
A Covey-féle felfogás vizsgálata a Pénzügyi és Számviteli Kar hallgatóinak körében - avagy tetten érhető-e különbség a vállalkozói szemlélettel rendelkező Team Academy specializációs diákok és más hallgatók között
: Varga Bence
: Varga Bence
Közösségi Média Megküzdés vagy Stressz-forrás? Gazdasági és pszichológiai hallgatók kapcsolatának vizsgálata
: Bujdosó Dániel
: Bujdosó Dániel
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett
: Kalántai Linett
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter
: Simon Eszter
Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
A közösségi média marketing lehetőségei utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése – Egy új piacra történő belépés hatásai a vállalkozásra
: Hajós Adrienn Krisztina
: Hajós Adrienn Krisztina
Similar Items
-
Team Academy gyakorlatok a Team Coachok és a Teampreneourok szemszögéből
: Szalóczi Géza -
Vállalkozásfejlesztési mentorálási modell a budapesti Team Academy-n
: Vályi-Nagy Károly -
A Team Academy specializációs hallgatók vállalkozásindítási szándékát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Jónás Petra -
A fiatalok vállalkozói hajlandósága a Team Academy-n eltöltött idő után
: Koperda Teodóra -
Konfliktuskezelés hatása a teljesítményre a magyar és finn Team Academy példáján keresztül
: Szellák Márk