Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szilágyi Ildikó
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingkommunikáció
Kommunikációs eszközök
Kisvállalkozás
Egyéni vállalkozás
Kommunikációs stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/2512

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg2512
005 20160223143906.0
008 160223suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szilágyi Ildikó 
245 1 0 |a Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából  |c Szilágyi Ildikó  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketingkommunikáció szerepe egy egyéni vállalkozás életében. Marketingkommunikációs eszközök bemutatása, és bebizonyítása, hogy egyéni vállalkozóként is van lehetőség marketingre, kommunikációra, reklámra. 
695 |a Marketingkommunikáció  
695 |a Kommunikációs eszközök 
695 |a Kisvállalkozás 
695 |a Egyéni vállalkozás 
695 |a Kommunikációs stratégia 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/2512/1/Szilagyi_Ildiko_szakdolgozat_2015.pdf  |z Dokumentum-elérés