A kommunikáció, mint szervezetfejlesztési eszköz módszertani elemzése empirikus kutatás alapján
Saved in:
Main Author: | Nagy Annamária |
---|---|
Other Authors: | Németh Dr. Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kommunikáció HR kommunikációs eszközök Szervezetfejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25130 |
Similar Items
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
A munkavállalói élmény, mint szervezetfejlesztési eszköz, annak megvalósítása a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Göncz Krisztián
: Göncz Krisztián
A betegek bevonása, részvételük a terápiás döntéshozatalban – egy empirikus kutatás eredményei
: Antal Anita, et al.
Published: (2016)
: Antal Anita, et al.
Published: (2016)
Nem pénzügyi vállalatok tőkeszerkezeti elemzése empirikus tesztek alapján
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
Kevert módszertani megközelítések. Elémleti és módszertani alapok
: Géring Zsuzsanna, et al.
Published: (2014)
: Géring Zsuzsanna, et al.
Published: (2014)
A környezetvédelem mint politikai kommunikációs eszköz
: Maradi Gergő
: Maradi Gergő
A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz
: Koszecz Janka
: Koszecz Janka
A Wanadis Kft. üzleti tervezése és szervezetfejlesztési lehetőségei
: Németh Luca Mónika
: Németh Luca Mónika
A művészi plakát, mint kommunikációs eszköz Benetton esettanulmány
: Hegedüs Zsuzsa
: Hegedüs Zsuzsa
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz
: Toplak Tícia
: Toplak Tícia
Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze
: Hugyecz István Péter
: Hugyecz István Péter
A szervezetfejlesztés és szervezeti kultúra jelentősége – Teljeskörű Hatékony Karbantartás, mint szervezetfejlesztési módszertan a gyakorlatban
: Fedynyshynets Bettina
: Fedynyshynets Bettina
Szervezetfejlesztési projekt megvalósításának bemutatása a RowanHill Global Kft.-nél
: Perger Zita Adrienn
: Perger Zita Adrienn
Adósminősítési rendszerek módszertani alapjai
: Kurucz Viktória
: Kurucz Viktória
Adósminősítési rendszerek módszertani alapjai
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Elektronikai vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak módszertani elemzése
: Kiss Melinda
: Kiss Melinda
KKV vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak módszertani elemzése
: Pethő Ádám
: Pethő Ádám
Az outsourcing szervezetfejlesztési megoldás vizsgálata a Schibsted Classified Media Hungary Kft. példáján keresztül
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
A járműipari vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak módszertani elemzése
: Simon Tímea
: Simon Tímea
Módszertani alapozással a fenntartható oktatásért az elengedhetetlen informatika
: Czinege Monika, et al.
Published: (2023)
: Czinege Monika, et al.
Published: (2023)
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka
: Czerman Réka
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
Költségvetés tervezés módszertani kérdései, fejlesztési lehetőségei
: Princzinger Krisztián
: Princzinger Krisztián
A belső változásvezetési vizsgálata egy piacvezető szervezetfejlesztési szervezetben - avagy "lyukas-e a suszter cipője?"
: Barabás Virág
: Barabás Virág
VÁLLALATOK, GAZDÁLKODÓ SZERVEK JÖVEDELMEZŐSÉGI ÉS HATÉKONYSÁGI MUTATÓINAK MÓDSZERTANI ELEMZÉSE
: Susán Anita
: Susán Anita
Vállalatok, gazdálkodó szervek jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak módszertani elemzése
: Hajdú Bernadett
: Hajdú Bernadett
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla
: Mecsei Priszcilla
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia
: Siklódy Zsófia
A szellemi tőke mint potenciál és az innováció finanszírozási lehetősége – Empirikus vizsgálat egy startup cégnél
: Antal Anita, et al.
Published: (2016)
: Antal Anita, et al.
Published: (2016)
Similar Items
-
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka -
A munkavállalói élmény, mint szervezetfejlesztési eszköz, annak megvalósítása a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Göncz Krisztián -
A betegek bevonása, részvételük a terápiás döntéshozatalban – egy empirikus kutatás eredményei
: Antal Anita, et al.
Published: (2016) -
Nem pénzügyi vállalatok tőkeszerkezeti elemzése empirikus tesztek alapján
: Balázs Eszter -
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili