A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bujna Bettina
További közreműködők: Győri Dr. Zsuzsanna
Herner Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Fenntarthatóság
Gyorsétterem
Plastic Strategy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25146

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg25146
005 20191216150441.0
008 191216suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bujna Bettina 
245 1 2 |a A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója  |c Bujna Bettina  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója 
520 3 |a Napjaink talán legégetőbb kérdései közé tartozik a klímaváltozás, amely egy rendkívül összetett folyamat. A sok kiváltó ok közül talán a legszembetűnőbbet, a műanyagszennyezést választottam. Dolgozatom ötletét az új Európai Uniós irányelv, a Plastic Strategy adta, amely 2021-től a műanyagcsomagolások újrahasznosíthatóságát és az egyszerhasználatos műanyagok forgalmazását szabályozza. A kezdeményezés elindíthat minket a fenntartható fejlődés útján, de vajon a nagyvállalatok hogyan vélekednek a változásról? Ezen kérdésen elindulva úgy gondolom, hogy a legjobb választ egy gyorsétteremhálózat vizsgálata adhatná. Vizsgált kérdések a következők: A Burger King képes lehet megfelelően reagálni a változásra? Ha igen, miként? Országos szinten a fogyasztók képesek/hajlandóak nyomatékosan befolyásolni a menedzseri döntéseket? Létezik olyan megoldás, amely mindkét fél számára elfogadható és egyben fenntartható is? 
695 |a Fenntarthatóság 
695 |a Gyorsétterem 
695 |a Plastic Strategy 
700 1 |a Győri Dr. Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Herner Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25146/2/SZAKDOLGOZAT_Bujna%20Bettina.pdf  |z Dokumentum-elérés