Az emberi erőforrás menedzsment általános összefoglalása, a toborzás, és a munkaerő felvétel az OTP Bank Nyrt. vonatkoztatásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bagó Médea
További közreműködők: Márkus Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:emberi erőforrás-gazdálkodás
emberi erőforrás menedzsment
kiválasztás
munkaerő-s
munkaerő-szükséglet
toborzás
álláshirdetés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25237

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg25237
005 20200331090252.0
008 200201suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bagó Médea 
245 1 3 |a Az emberi erőforrás menedzsment általános összefoglalása, a toborzás, és a munkaerő felvétel az OTP Bank Nyrt. vonatkoztatásában  |c Bagó Médea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A gazdasági élet meghatározó szereplője a bank, mely folyamatos megújuláson megy keresztül évről-évre, hogy a különböző igényekre megoldást találjon.  „Azt gondolom, hogy a mai felgyorsult világban - ahol a multinacionális vállalatok jelenléte a meghatározó - kiemelt figyelmet kell fordítanunk az emberi erőforrás megismerésére. A jól motivált munkaerő hatékonyságával jobb teljesítményt tud elérni a szervezet. A pénzügyi szektorban pedig, ahol az értékesítés hatalmas szerepet kap, még fontosabb az emberi tőkében rejlő potenciálok kiaknázása. Tehát a vállalatoknak is érdekük, hogy dolgozóik motiváltságát a megfelelő szinten tartsák.”[1] Az OTP Bank Nyrt. középvállalatok, nagyvállalatok, önkormányzatok és agrárcsoport szegmensű ügyfelei kiszolgálásáért a hálózatban a Kereskedelmi Banki Centrumok felelnek. A fióki csatorna felelőssége ezen ügyfélszegmensek tekintetében a számlavezetéshez és egyéb passzív termékekhez kapcsolódó feladatokra terjed ki. Minden megyéhez tartozik Kereskedelmi Banki Centrum, én a zalaegerszegi kirendeltség osztályán kezdtem a szakmai gyakorlatomat. Dolgozatomban kitértem többek között az emberi erőforrás menedzsment legfontosabb tényezőire; fogalmára, funkcióira, tulajdonságaira és hatásmodelljére, ezek után bemutattam az emberi erőforrás gazdálkodás elméleti illetve gyakorlati kérdéseit. Továbbá részleteztem a szervezetek, a munkakörök, az alkalmazottak jellemzőit. A legfontosabb rész azonban véleményem szerint az OTP Bank Nyrt. bemutatása, toborzási gyakorlata, kiválasztási folyamata és a munkavállalókkal szembeni követelményei, melynek bank szemszögéből történő leírásában Seres Péter, a Kereskedelmi Banki Centrum ügyfélkapcsolati igazgatója volt a segítségemre. A feldolgozott információk alapján elmondható, hogy a bank nagy erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy a legkiválóbb, legkreatívabb, és a leginnovatívabb jelentkezőket találja meg, alkalmazza, és megtartsa. [1] Csehi Zsuzsanna - Motiváció és ösztönzési rendszer egy bank miskolci fiókjában 
695 |a emberi erőforrás-gazdálkodás 
695 |a emberi erőforrás menedzsment 
695 |a kiválasztás 
695 |a munkaerő-s 
695 |a munkaerő-szükséglet 
695 |a toborzás 
695 |a álláshirdetés 
700 1 |a Márkus Mónika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25237/1/bag%C3%B3_m%C3%A9dea_2020jan.pdf  |z Dokumentum-elérés