Egy professzionális szolgáltatás kihívásai - igények és válaszlehetőségek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hegedüs Anita
További közreműködők: Zsupanekné Dr. Palányi Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:automatizáció - automatizálás
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
könyvviteli szolgáltatás - könyvelőiroda
könyvvizsgálati standard
szervezeti stratégia
ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25250

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg25250
005 20210615131504.0
008 200201suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hegedüs Anita 
245 1 0 |a Egy professzionális szolgáltatás kihívásai - igények és válaszlehetőségek  |c Hegedüs Anita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő kérdéskörét a számviteli szolgáltatások, mint professzionális szolgáltatásoknál megjelenő menedzsmentkihívások elemzése, valamint az ügyféloldali kihívások felmérése és elemzése jelenti. Kutatásom során vizsgálom, mennyire elégedettek az ügyfelek az általuk fizetett könyvelési díjjal; továbbá, hogy mennyire lehet elkülöníteni az alap- és a kiegészítő szolgáltatások körét e szektorban. Tanulmányozom, hogy milyen gyakran veszik igénybe az ügyfelek az egyes szolgáltatásokat valamint, hogy mely szempontokat tartanak fontosnak az ügyfelek a szolgáltatási folyamat során. Primer kutatási módszerekkel keresem a választ azokra a kérdésekre, hogy mely szempontok alapján választják ki könyvelőjüket, és hogy mennyire elégedettek az ügyfelek jelenlegi könyvelőjükkel. Vizsgálom továbbá, hogy milyen változásokon mentek át a számviteli szolgáltatások a rendszerváltás óta, hogy milyen szolgáltatáselemeknél beszélhetünk professzionalitásról. Diagnosztizálom, hogy milyen kihívásoknak kell jelenleg megfelelni a piac kínálati oldalán, valamint, hogy mennyire gondolkodnak ma proaktívan a szolgáltatók. Primer kutatási módszerek segítségével keresem a választ arra, hogy hogyan készüljenek fel a szolgáltatók a várható változásokra, hogy mely számviteli szolgáltatási területeken várható a robotizáció és hogy hol lehet standardizálni a folyamatokat. Kutatásom célja, hogy feltárjam a számviteli szolgáltatások piacán felmerülő kihívásokat, rangsoroljam azokat, azonosítsam a kiváltó okait, s megkeressem a problémák, kihívások megoldására a megfelelő válaszokat. Célom, hogy ezzel támogassam a számviteli szolgáltatókat, s döntéseik meghozatalához támpontokat adjak. Törekvésem, hogy gyakorlatban hasznosítható megoldási javaslatokat fogalmazzak meg részükre. A kutatásom során kvalitatív és kvantitatív módszereket is alkalmaztam. Kvalitatív módszerek közül a mélyinterjút és a honlapkutatást választottam. A kvantitatív kutatási technikák közül a kérdőíves megkérdezés mellett döntöttem. Kutatásomban felhasználtam azokat a személyes tapasztalatokat is, melyeket több, mint 3 éves duális gyakorlatom alatt egy könyvelőirodában szereztem. E kutatások azt mutatják, hogy jelenleg humánerőforrás gondokkal, technológiai és ügyféloldali problémákkal küzdenek e szervezetek vezetői. Az ügyfelek többsége elégedett számviteli szolgáltatójával és megfelelőnek találja a fizetett könyvelési díj nagyságát, mivel ez elmondásuk szerint arányos az elvégzett munka mennyiségével és minőségével is. A kérdőív alapján jól elhatárolható az alap- és kiegészítő szolgáltatások köre, valamint a szolgáltatási folyamat során legfontosabb tartott szempontok. Dolgozatomban a problémák azonosítása mellett a kihívások kezelésére alkalmas megoldásokkal is foglalkozom. 
695 |a automatizáció - automatizálás 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a könyvviteli szolgáltatás - könyvelőiroda 
695 |a könyvvizsgálati standard 
695 |a szervezeti stratégia 
695 |a ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat 
700 1 |a Zsupanekné Dr. Palányi Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25250/1/heged%C3%BCs_anita_2020jan_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25250/2/heged%C3%BCs_anita_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés