A digitalizált marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kocsi Martin
További közreműködők: Ujj Ferenc Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:PPC (pay per click = szöveges kulcsszavakra épülő
digitalizálás - digitalizáció
digitális technológia
e-marketing - elektronikus marketing
marketingkommunikáció
marketingstratégia
online marketing
szervezeti kapcsolatok - vállalati kapcsolatok
technológiafejlesztés - technológiai fejlődés
ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25257

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg25257
005 20241206015702.0
008 200201suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kocsi Martin 
245 1 2 |a A digitalizált marketing  |c Kocsi Martin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő témája a digitalizáció korának beköszöntöttével megjelent változások a marketing szakmai világában. Szekunder kutatásomban bemutatom az aktuális piaci trendeket. Hogy megértsük az adott trendek kialakulását és az információs társadalom működését, bemutatom a digitális forradalom hatásait társadalmi és piaci szempontból megközelítve, illetve elemzem a modern fogyasztói magatartást és döntési folyamatokat. Ezután a téma elméleti megközelítésével alapozom meg kutatásom szakmai hátterét. Ismertetem a digitális marketing eszközrendszerét és stratégiáit, amelyek közül a legjelentősebbek a SEO és a PPC. A szakmai elemzés szempontjából fontosnak találtam a két fő marketingtevékenységi forma, a B2C és a B2B marketing szerepeltetését is, amelynek során bemutatom a sajátosságaikat és a két marketingtevékenységi forma közötti legjelentősebb eltéréseket. Mivel a marketing stratégia kialakításának egyik legfontosabb eleme a megfelelő kommunikáció megtervezése, ezért kitérek a marketingcsatornák témájára is, amely során ismertetem a csatornák tervezési folyamatait és a többcsatornás integrált marketingrendszerek jellemzőit is. Ennek alapjait a célpiac alapos ismerete szolgálja, ezért a következő témapontom a piacelemzés. Bemutatom a piacok főbb fajtáit, illetve a piacelemzés módszereit és lépéseit. Hogy valós eredményeket kapjunk, fontos az információ minőségének és aktualitásának biztosítása, ezért a szakirodalmi kutatásom következő pontjaként kitérek a digitális adatgyűjtés módszereire is, amelyből megismerhetjük a digitális marketing szakemberek munkájához szükséges adatok gyűjtésének lépéseit. A téma szakmai hátteréhez való információ gyűjtés során megfogalmazódott bennem a kérdés, miszerint van-e kapcsolat a technológiai infrastruktúra fejlődése és az online kereskedelem között? Hogy erre választ kapjak, szekunder kutatásom utolsó részében különböző statisztikák elemzéséből kapott eredményekkel válaszoltam meg a fenti kérdést. A szekunder kutatásom mellett egy primer kutatást is végeztem, amellyel a szakirodalom átolvasása során megfogalmazott hipotézisek helytállóságát bizonyítottam egy kérdőíves megkérdezésből kapott eredmények és statisztikák elemzésével. 
695 |a PPC (pay per click = szöveges kulcsszavakra épülő 
695 |a digitalizálás - digitalizáció 
695 |a digitális technológia 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégia 
695 |a online marketing 
695 |a szervezeti kapcsolatok - vállalati kapcsolatok 
695 |a technológiafejlesztés - technológiai fejlődés 
695 |a ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat 
700 1 |a Ujj Ferenc Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25257/1/kocsi_martin_2020jan_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25257/2/kocsi_martin_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25257/3/kocsi_martin_2020jan_publikus_mell%C3%A9klet.pdf  |z Dokumentum-elérés