A vízilabda pozícionálása és szponzorálási stratégiája
Saved in:
Main Author: | Babós Gergely |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Szponzorálás Sport Vízilabda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25414 |
Similar Items
Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása
: Simon Márton
: Simon Márton
A projektmenedzsmentben használatos projekttervezési módszerek sajátosságai a Vodafone Vízilabda Aréna példáján keresztül szemléltetve
: Madácsi Rebeka
: Madácsi Rebeka
A Helia-D újra pozicionálása
: Mannheim Anett
: Mannheim Anett
„Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere
: Ladoniczki Sára Kata
: Ladoniczki Sára Kata
A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata
: Gombkötő Eszter
: Gombkötő Eszter
A Global Leading Conferences konkurenciájának vizsgálata, elemzése, pozicionálása
: Jávorszki Dávid István
: Jávorszki Dávid István
Az Etyek-Budai borvidék pozícionálása az esküvők világában
: Szabó Dorina
: Szabó Dorina
Az egészségturizmus wellness kínálatának bemutatása és pozícionálása hazai piacon
: Kuffer Anita
: Kuffer Anita
A zöld szállodák pozícionálása és a fogyasztók attitűdjének vizsgálata Magyarországon
: Sikentáncz Eszter
: Sikentáncz Eszter
A hagyományokon nyugvó Duna Palota rendezvényhelyszín újranyitási koncepciója és pozicionálása a rendezvénypiacon
: Tollas Tímea
: Tollas Tímea
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
A CMS rendszerek magyarországi jövője, az iKreator pozícionálása és értékesítési lehetőségei
: Karácsony Erika
: Karácsony Erika
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Jelzáloghitel újra pozícionálása, felfuttatása a magyar piacon és az ehhez kapcsolódó projekt bemutatása
: Mikó Levente Szabolcs
: Mikó Levente Szabolcs
A telekommunikációs cégek üzeneteinek változásai - A Magyar Telekom pozícionálása az elmúlt 20 évben
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
A whisk(e)y gyártása és pozicionálása az italforgalomban, a Jack Daniel's-re fókuszálva
: Papp Paloma Annamária
: Papp Paloma Annamária
A Hevesstruct Kft. piacbevezetési stratégiája
: Krakóczky Gergely
: Krakóczky Gergely
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
A hagyományok hálójában, avagy az innováció élvonalában? A Sport szelet márka újraértékelése és pozicionálása a mai fogyasztói társadalomban.
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A vendéglátóipari piaci pozícionálása, szolgáltatási háttér és felkészültség összehasonlító elemzése a budapesti agglomeráció néhány településén (Budaörs, Érd, Törökbálint)
: Buza Virág
: Buza Virág
Tenerife turizmus stratégiája
: Görög Orsolya
: Görög Orsolya
Nyíregyháza városmarketing stratégiája
: Révész Nikolett
: Révész Nikolett
Színházak pénzügyi stratégiája
: Végel Zsuzsa
: Végel Zsuzsa
Luxusmárka marketing stratégiája
: Juhászová Lívia
: Juhászová Lívia
Rákosmente marketing stratégiája
: Ténai Tamás
: Ténai Tamás
A Schönherz Iskolaszövetkezet stratégiája
: Koncsár Tamás
: Koncsár Tamás
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
A Konyhatízezercikk marketing stratégiája
: Kiss Anett Natália
: Kiss Anett Natália
Egy vállalkozás kiválásának stratégiája
: Pál Krisztián János
: Pál Krisztián János
Vállalkozások forgóeszköz finanszírozási stratégiája
: Batmunkh Delgermaa
: Batmunkh Delgermaa
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Komárom városának településmarketing stratégiája
: Tóth Tamás Bence
: Tóth Tamás Bence
Similar Items
-
Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása
: Simon Márton -
A projektmenedzsmentben használatos projekttervezési módszerek sajátosságai a Vodafone Vízilabda Aréna példáján keresztül szemléltetve
: Madácsi Rebeka -
A Helia-D újra pozicionálása
: Mannheim Anett -
„Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere
: Ladoniczki Sára Kata -
A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata
: Gombkötő Eszter