Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
Saved in:
Main Author: | Harmati Beáta |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Arculat Public relations Westend City Center |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25433 |
Similar Items
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
A budapesti Westend City Center és az Allee bevásárlóközpontok érdekgazdákkal folytatott kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina
: Tatár Krisztina
Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál
: Biró Zsófia
: Biró Zsófia
How Brands Alter Their Corporate Identity to Fit the Current Market Environment A comparison between Dove and Lush
: Abazi Xhesika
: Abazi Xhesika
A Philips imázsa és arculata
: Hortobágyi Gyöngyi
: Hortobágyi Gyöngyi
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A Balaton Sound arculata és imázsa
: Kántás Eszter
: Kántás Eszter
Egy cég arculata 100 év tükrében
: Erdélyi Katalin
: Erdélyi Katalin
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A III. kerület arculata és városmarketingjének vizsgálata
: Vizy Márton
: Vizy Márton
A Gigatel Kft. jelenlegi és jövőbeni arculata
: Farkas Mónika
: Farkas Mónika
Az Avalon Fleet Kft. működése és arculata
: Nemes Zoltán Árpád
: Nemes Zoltán Árpád
On the emergence of identity economics a review
: Tóth László, et al.
Published: (2023)
: Tóth László, et al.
Published: (2023)
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A mesterséges intelligencia megjelenése a Westend ügyfélszolgálatán keresztül
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Impacts of Cyprus's Cultural Identity on Tourism
: Szegedi Dóra Gabriella
: Szegedi Dóra Gabriella
A Pannonhalmi Főapátság arculata, kommunikációs- és PR-tevékenysége, turizmusa
: Molnár Bence
: Molnár Bence
A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése
: Seres Anita
: Seres Anita
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére
: Muszti Anett
: Muszti Anett
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Future challenges in economics – The evolution of identity economics
: Tóth László, et al.
Published: (2024)
: Tóth László, et al.
Published: (2024)
The social impact of virtual identities on generation Z
: Gigor Áron
: Gigor Áron
Rebuilding Kosovo's Global Identity The Role of Public and Cultural Diplomacy in Nation Branding
: Berisha Zana
: Berisha Zana
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta
: Mészáros Barbara Brigitta
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek a WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft-nél.
: Vetési Nikolett
: Vetési Nikolett
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Similar Items
-
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett -
A budapesti Westend City Center és az Allee bevásárlóközpontok érdekgazdákkal folytatott kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Garamvölgyi Dóra -
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina -
Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál
: Biró Zsófia -
How Brands Alter Their Corporate Identity to Fit the Current Market Environment A comparison between Dove and Lush
: Abazi Xhesika