Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
Saved in:
Main Author: | Gergely Dávid |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Okostelefon Piacelemzés Technológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25484 |
Similar Items
A válság nyertesei az autóalkatrész-kereskedelemben
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Adócsalást befolyásoló tényezők - Kik, miért hogyan?
: Horváth Hanna
: Horváth Hanna
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A koronavírus nyertesei és vesztesei a Budapesti Értéktőzsdén
: Dombi Nikolett
: Dombi Nikolett
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
A 2008-as pénzügyi és gazdasági válság nyertesei és vesztesei - makró pénzügyi elemzés
: Miklósi Gergely0
: Miklósi Gergely0
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon
: Suszt Norbert
: Suszt Norbert
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
Internet- és okostelefon-függőség, nomophobia Lehet-e élni telefon és internet nélkül?
: Czunyi Réka, et al.
: Czunyi Réka, et al.
Mindenki másképp használja? Okostelefon-használati szokások az Y és Z generációk tagjai körében
: Szegedi Máté
Published: (2013)
: Szegedi Máté
Published: (2013)
A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül
: Balog Bernadett
: Balog Bernadett
Bankkártya-használati szokások Magyarországon
: Grúz Dávid
: Grúz Dávid
Egy új termék piac-bevezetési stratégiája
: Pávai Dorina
: Pávai Dorina
Az építőipari piac jellemzése, a KÉSZ Csoport piaci lehetőségei
: Patkós Gergely
: Patkós Gergely
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai társadalombiztosítási-rendszer?
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! - Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai tb-rendszer?
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely
: Borsi Gergely
Az átigazolási piac szerepe a sportban
: Tóth Tamás Krisztián
Published: (2014)
: Tóth Tamás Krisztián
Published: (2014)
A technológia és az új típusú piac vizsgálata az E-turizmusban
: Bércesi Petra
: Bércesi Petra
Újmédia használati szokások
: Tóth Bence László
: Tóth Bence László
A magyarországi vagyonkezelési piac
: Kokas Norbert
: Kokas Norbert
Az EU-s integráció és közös piac hatása a hazai gazdasági szektorokra, KKV-kra. Az uniós piac lehetőségei.
: Dorner Balázs
: Dorner Balázs
Hazai privátbanki piac összehasonlító elemzése
: Török Andrea
: Török Andrea
A kínai beszerzési piac elemzése
: Gyovai Csongor
: Gyovai Csongor
A szépségápoási piac fogyasztói magatartása
: Bukodi Sára Zsófia
: Bukodi Sára Zsófia
A magyar egészségturisztikai piac kihívásai
: Borosné Katus Bernadett
: Borosné Katus Bernadett
A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából
: Szivák Márk
: Szivák Márk
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
Magyar új-személyautó piac helyzete, különös tekintettel a Nissan autómárkára
: Verebes Tamás
: Verebes Tamás
A magyar villamosenergia-piac a liberalizáció útján és a villamosenergia-árak alakulása
: Kónya Gergely
: Kónya Gergely
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Az utasbiztosítási módozatok alkalmazkodása a kiutazási piac változásaihoz
: Lehoczki Anita Luca
: Lehoczki Anita Luca
A zöldülő belső piac az EMAS-rendszer példáján
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
A fogászati turizmus szerepe Magyarországon a frankofón küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Pál Éva Zsuzsanna
: Pál Éva Zsuzsanna
A MICE piac programkeresletének tendenciája Budapesten
: Takács Edina Dóra
: Takács Edina Dóra
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
A webtárhely szolgáltató piac és az ehhez kapcsolódó marketingtevékenység
: Pusztai Ferenc
: Pusztai Ferenc
Similar Items
-
A válság nyertesei az autóalkatrész-kereskedelemben
: Horváth Krisztina -
Adócsalást befolyásoló tényezők - Kik, miért hogyan?
: Horváth Hanna -
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs -
A koronavírus nyertesei és vesztesei a Budapesti Értéktőzsdén
: Dombi Nikolett -
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám