Kulturális rendezvény mint PR eszköz a for-profit és nonprofit szektorban
Elmentve itt :
Szerző: | Bubics Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Nonprofit szektor Rendezvényszervezés Public relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25495 |
Hasonló tételek
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka
: Czerman Réka
A CRAFT konferencia, mint nonprofit rendezvény marketingkommunikációja
: Marosvölgyi Katalin
: Marosvölgyi Katalin
Esküvő mint PR eszköz avagy A családi rendezvény sikeressége miként hat a személyes és szervezeti image-re?
: Borbély Renáta
: Borbély Renáta
Stadion, mint rendezvény helyszín
: Rigó Ádám
: Rigó Ádám
A nonprofit PR elmélete és gyakorlata
: Nyári Attila
: Nyári Attila
The role and financial sustainability of nonprofit organizations in our profit-orinted world
: Takács Boglárka
: Takács Boglárka
Rendezvény elégedettségi vizsgálat egy nonprofit szervezet kampányának tükrében
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
Esküvő, mint rendezvény szervezésének és lebonyolításának bemutatása
: Bajkán Anett
: Bajkán Anett
Belső PR tevékenység eszközei a tercier szektorban
: Fodor Petra
: Fodor Petra
A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként
: Halász Viktória
: Halász Viktória
A konferenciaturizmus kialakulása; konferencia, mint rendezvény felépítése
: Deák Ágota
: Deák Ágota
Bizalom, bizalmatlanság a nonprofit szektorban
: Regenbach Zsófia
: Regenbach Zsófia
A nonprofit szektor működésének bemutatása, a Sportország SC Közhasznú Non Profit Kft. példáján
: Dénes Richárd Tibor
: Dénes Richárd Tibor
A Mesterségek Ünnepe, mint hagyományőrző rendezvény jelentőségének bemutatása
: Maduda Viktória
: Maduda Viktória
Minimálbér emelés hatása a nonprofit szektorban
: Erdős Boglárka
: Erdős Boglárka
Több mint rendezvény - A vállalati rendezvényszervezés társadalmi felelősségvállalás integrálásával
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A Civil Licit- különleges CSR akció bemutatása- a nonprofit, a for-profit és az állami szektor találkozása
: Tóth Márton
Megjelent: (2013)
: Tóth Márton
Megjelent: (2013)
Non-profit vállalkozásfejlesztés. A non-profit vállalkozásfejlesztés lehetőségei a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében
: Renkó Edina
: Renkó Edina
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Glück Cintia
: Glück Cintia
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Sharing economy – fenntarthatóság vagy profit?
: Schmidl Tibor Dániel
: Schmidl Tibor Dániel
Increasing profitability in hotels and restaurants by IT developments.
: Kéki Márton
: Kéki Márton
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a SZÁKOM Nonprofit Kft-nél
: Bíró Hajnal
Megjelent: (2016)
: Bíró Hajnal
Megjelent: (2016)
A határokon átnyúló együttműködés, mint kulturális desztináció kialakításának eszköze Erdély Példáján keresztül bemutatva
: Zödös Konrád Dániel
: Zödös Konrád Dániel
KULTURÁLIS TEVÉKENYSÉGGEL FOGLALKOZÓ NONPROFIT SZERVEZETEK MŰKÖDÉSE ÉS FINANSZÍROZÁSA
: Mayer Boglárka
: Mayer Boglárka
Határokon átnyúló együttműködés, mint kulturális desztináció kialakításának eszköze, a székelyek és jászok példáját tekintve
: Dénes Klára
: Dénes Klára
The question of profitability Analyzing market concepts, implementing risk management, and applying technical analysis by day traders in the crypto market
: Aguilar Attila Sebastian
: Aguilar Attila Sebastian
Non-profit marketing a Vörösmarty Színházban
: Dallos Anna Dóra
: Dallos Anna Dóra
Vezetői attitűdök vizsgálata a nonprofit és a forprofit szektorban
: Haris Márton Móric
: Haris Márton Móric
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary
: Biró Luca
: Biró Luca
Peut-on profiter de la crise énergétique?
: Tory Eszter
: Tory Eszter
Examination of Impact Factors of the Profitability by using Multivariate Statistical Methods Determination of the Profitability Factor
: Csesznák Anita
Megjelent: (2007)
: Csesznák Anita
Megjelent: (2007)
A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban
: Karl Ádám Kristóf
: Karl Ádám Kristóf
A nonprofit kulturális marketing, A Budapest Galéria kommunikációs kampánytervezése
: Hannya Eszter
: Hannya Eszter
Rendezvény tervezés a digitális világban
: Laczkovszki Gergő
: Laczkovszki Gergő
Startup, mint nonprofit szervezet A KIKAPCS. Alapítvány
: László Bianka
: László Bianka
Hasonló tételek
-
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka -
A CRAFT konferencia, mint nonprofit rendezvény marketingkommunikációja
: Marosvölgyi Katalin -
Esküvő mint PR eszköz avagy A családi rendezvény sikeressége miként hat a személyes és szervezeti image-re?
: Borbély Renáta -
Stadion, mint rendezvény helyszín
: Rigó Ádám -
A nonprofit PR elmélete és gyakorlata
: Nyári Attila