Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
Elmentve itt :
| Szerző: | Csabai Eszter |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Public relations Hírnév Közösségi média |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25497 |
Hasonló tételek
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
: Farkas Vivien
: Farkas Vivien
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
A kockázatkezelés jelentősége. Kockázatkezelés a Digitroll Kft. gyakorlatában
: Kőrösi Erika
: Kőrösi Erika
A freecard helyzetének bemutatása a hazai és holland reklámpiacon a Boomerang Medián keresztül
: Kósa Nóra
: Kósa Nóra
Kockázatkezelés, opciós ügyletek
: Hudák Renáta
: Hudák Renáta
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Banki kockázatkezelés és jelentésszolgálat
: Németh Anita Noémi
: Németh Anita Noémi
KOCKÁZATKEZELÉS ÉS KINTLÉVŐSÉG-MENEDZSMENT A SYSTEMAX PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Szilágyi Domonkos
: Szilágyi Domonkos
Kockázatkezelés a külkereskedelemben finanszírozási- és partnerkockázatok
: Schváb Henriett
: Schváb Henriett
Kockázatkezelés a kórházi gyakorlatban
: Tóth Dóra
: Tóth Dóra
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos
: Belucz Ákos
Beszállítói kockázatkezelés a gyakorlatban
: Varga Lili Tekla
: Varga Lili Tekla
Kockázatkezelés a közbeszerzésben a Semmelweis Egyetem példáján keresztül
: Keserü Karina
: Keserü Karina
A kockázatkezelés fontosságának bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: Zsömbörgi Márta Judit
: Zsömbörgi Márta Judit
Adatvédelmi kockázatkezelés egy sportegyesületnél
: Decsi Richárd
: Decsi Richárd
Kockázatkezelés egy energiaszolgáltató vállalkozásnál
: Banók Csaba Ferenc
: Banók Csaba Ferenc
Kockázatkezelés az ellátási lánc és beszerzés területén Kockázatkezelés a gyógyszeriparban
: Poros Claudia
Megjelent: (2014)
: Poros Claudia
Megjelent: (2014)
Pénzügyi kockázatkezelés a magyar energetikában
: Lovasi Gábor
: Lovasi Gábor
Hogyan befolyásolják a fiatal generációt az aktuális véleményvezérek, sztárok, celebek hajviseletei (trendjei) a televízión, mint audiovizuális médián keresztül, és miképpen változott meg minden a közösségi média megjelenésével?
: Takács Letícia
: Takács Letícia
A kockázatkezelés jelentősége Kockázatkezelési hiányosságok egy választott középvállalkozás gyakorlatában
: Sándor Barbara
Megjelent: (2012)
: Sándor Barbara
Megjelent: (2012)
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Őszinteség a közösségi médiában
: Vesztróczy István Péter
: Vesztróczy István Péter
Márkaépítés a közösségi médiában
: Tóth Fruzsina
: Tóth Fruzsina
Kommunikáció a közösségi médiában
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Hasonló tételek
-
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz -
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka -
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna -
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda -
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf