Rethinking paid, earned and owned - New rules for driving marketing performance ; Vetített valóság [Fordítás]
Saved in:
| Main Author: | Dinnyés Krisztina |
|---|---|
| Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Fordítás Szakfordítás Angol nyelv |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25505 |
Similar Items
Economics Rules ; Szemben az árral
: Kolontár Elvira
: Kolontár Elvira
Taking Initiative and Earning a Living Entrepreneurial Motivations and Opportunity Perception in Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
Munkavállaló veszteségeinek feldolgozása és a teljesítményére vetített hatása
: Bótáné Józsa Valéria
: Bótáné Józsa Valéria
Driving Luxury in the Racetrack A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
Methods and tax law rules of transfer pricing between related enterprises in Hungary
: Skerlanitz Dániel
: Skerlanitz Dániel
THE EFFECTS OF THE RUSSIAN EMBARGO ON ITS OWN AND ON THE AFFECTED ECONOMICS
: Csuti Levente
: Csuti Levente
Typical features of family-owned SME’s HR practices
: Csillag Sára, et al.
Published: (2019)
: Csillag Sára, et al.
Published: (2019)
Driving Luxury on the Race Track A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
Analyzing how a closed riding arena influences the earning power of an equestrian tourism establishment
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Pay-for-performance marketing on the Internet
: Török Katalin
: Török Katalin
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése, modern vállalati környezetre és Z generációs munkavállalókra vetített aktualitása
: Dobos Barnabás
: Dobos Barnabás
The Role of Consulting in Driving Organizational Agility A Case Study of a Global Consulting Firm
: Mashukova Anastasiia
: Mashukova Anastasiia
The performance of the European venture capital market
: Ruska Bernadett Kinga
: Ruska Bernadett Kinga
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
Kiterjesztett valóság alkalmazása a marketingben
: Braun Dénes Boldizsár
: Braun Dénes Boldizsár
Strategy to implement FEEFO independent review system to Drive South Africa
: Bencsik Enikő
: Bencsik Enikő
The Digital Transformation Obstacles and Possible Solutions for Small and Medium-sized Family-owned Businesses in Laos
: Sanonty Vanhsai
: Sanonty Vanhsai
Marketing Effectiveness of a Nigerian owned food business in an International Business Environment - An exploratory case study of The Sweet Spot Budapest
: Ogundeko Oluwatofunmi Oluwamayowa
: Ogundeko Oluwatofunmi Oluwamayowa
Virtuális valóság hatása a turizmusra napjainkban
: Gálos Laura Julianna
: Gálos Laura Julianna
Oil and Gas Market with expressly focus on Oil Price volatility. What factors are driving prices up and down?
: Erdenebileg Ariungerel
: Erdenebileg Ariungerel
New Zealand's tourism marketing
: Szarvas Petra
: Szarvas Petra
A qualitative study into the impact of Employees performance on organizational sustainable performance in Jordan.
: Abu-Othman Bayan Khaled Ismail
: Abu-Othman Bayan Khaled Ismail
The performance of the Hungarian automive industry and market from 1990 to nowadays
: Rieb Márk György
: Rieb Márk György
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
Sztereotípia vagy valóság? Generációs különbségek a munka világában
: Takács Réka
: Takács Réka
THE ANALYSIS OF MARKET STRATEGY OF NEW ORIENTAL
: Liu Qian
: Liu Qian
New trends in Hungarian Pálinka Market
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
The new wave of terrorism
: Sipos Krisztina
: Sipos Krisztina
A valóság illúziója - az illúzió valósága A valóságészlelés variációi, és átalakulása a XXI. században
: Gorda Csenge
: Gorda Csenge
Digitális média és performance marketing szerepe ecommerce vállalkozás életében
: Borkesz Máté
: Borkesz Máté
Safety, Commitment, and Performance A Study of Manufacturing Firms
: Yamoah, Emmanuel Erastus, et al.
Published: (2024)
: Yamoah, Emmanuel Erastus, et al.
Published: (2024)
A virtuális és kiterjesztett valóság alkalmazása a vállalati szférában
: Farkas Károly Richárd
: Farkas Károly Richárd
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
New product launch in the Hungarian medical market
: Holló Barnabás
: Holló Barnabás
Comparative Analysis of Hotel Performance in Budapest and its Competitors in the Central European Market
: Molnár Csenge Anna
: Molnár Csenge Anna
Similar Items
-
Economics Rules ; Szemben az árral
: Kolontár Elvira -
Taking Initiative and Earning a Living Entrepreneurial Motivations and Opportunity Perception in Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023) -
Munkavállaló veszteségeinek feldolgozása és a teljesítményére vetített hatása
: Bótáné Józsa Valéria -
Driving Luxury in the Racetrack A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael -
Methods and tax law rules of transfer pricing between related enterprises in Hungary
: Skerlanitz Dániel