Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban
Saved in:
Main Author: | Karajz Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Szántó Dr. Szilvia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | szájreklám online szájreklám TripAdvisor Booking.com értékelés Fogyasztói vélemények Döntéshozatal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2551 |
Similar Items
Az iráni döntéshozatali folyamatok
: Hegyesi Ferenc
: Hegyesi Ferenc
A célok és célkitűzések coaching folyamatra gyakorolt hatása
: Somogyi Lilla Diána
: Somogyi Lilla Diána
Tanári szerep és személyiség hatása az oktatási és nevelési folyamatra
: Darvasiné Kiss Csilla
: Darvasiné Kiss Csilla
Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során
: Pidl Laura
: Pidl Laura
Az Európai Unió intézményrendszere, döntéshozatali mechanizmusa és lobbitevékenysége
: Talpas Katalin
: Talpas Katalin
Instrumentális és célkompetenciák a döntéshozatali folyamatokban megjegyzések a politikum természetéről folytatott vitákhoz
: Marosán Bence
Published: (2014)
: Marosán Bence
Published: (2014)
A palesztin gazdaság az 1990-es években, különös tekintettel az oslói folyamatra
: Ujvári Anna
: Ujvári Anna
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
Online kommunikáció a szállodaiparban
: Gyarmati Judit
: Gyarmati Judit
Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül
: Török Mária Gabriella
: Török Mária Gabriella
X, Y és Z generáció álláskeresési szokásai a közösségi médiában és ennek hatása a toborzási és kiválasztási folyamatra
: Román Zalán
: Román Zalán
Nők helyzete, női jogok érvényesülése Európában. Nemi esélyegyenlőség a gazdasági és politikai döntéshozatali folyamatokban
: Léber Petra
: Léber Petra
Az Európai Unió többéves pénzügyi keretének szerepe, felépítése, döntéshozatali eljárása a 2014-2020-as pénzügyi keret tükrében
: Baranyi Bálint
: Baranyi Bálint
Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban
: Polyák Nóra
: Polyák Nóra
Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
: Németh Ráchel
: Németh Ráchel
Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál
: Schütz Alexandra
: Schütz Alexandra
Robotizáció a szállodaiparban
: Végh Dominika
: Végh Dominika
Innováció a szállodaiparban
: Pap Virág
: Pap Virág
A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
A munkahelyi környezet hatása a teljesítményre a szállodaiparban
: Hubai Tímea Mónika
: Hubai Tímea Mónika
A COVID válság hatása és kezelése a szállodaiparban
: Bárdi Enikő
: Bárdi Enikő
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Női karrierek a szállodaiparban
: Szabó Brigitta
: Szabó Brigitta
Vendégpanaszok kezelése a szállodaiparban
: Kőnig Anna Mirella
: Kőnig Anna Mirella
Risk Management a szállodaiparban
: Szücs Alexa
: Szücs Alexa
Vendégpanaszok kezelése a szállodaiparban
: Kállai Krisztián
: Kállai Krisztián
Szervezeti kultúra a szállodaiparban
: Németh Dóra
: Németh Dóra
Környezettudatos üzemeltetés a szállodaiparban
: Kispataki Lilla
: Kispataki Lilla
Influencer Marketing a Szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Fogyasztói szokások a szállodaiparban.
: Hulényi Gergő
: Hulényi Gergő
Brand jelentősége a szállodaiparban
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Influencer marketing a szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Humánerőforrás kezelése a szállodaiparban
: Hajba-Birgés Tamara
: Hajba-Birgés Tamara
Válságmenedzsment lépései a szállodaiparban
: Juhász László
Published: (2010)
: Juhász László
Published: (2010)
A controlling sajátosságai a szállodaiparban
: Boncz Bettina
: Boncz Bettina
A mesterséges intelligencia a szállodaiparban
: Erős Márk
: Erős Márk
Környezeti fenntarthatóság vizsgálata a szállodaiparban
: Czigány Gabriella
: Czigány Gabriella
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Similar Items
-
Az iráni döntéshozatali folyamatok
: Hegyesi Ferenc -
A célok és célkitűzések coaching folyamatra gyakorolt hatása
: Somogyi Lilla Diána -
Tanári szerep és személyiség hatása az oktatási és nevelési folyamatra
: Darvasiné Kiss Csilla -
Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során
: Pidl Laura -
Az Európai Unió intézményrendszere, döntéshozatali mechanizmusa és lobbitevékenysége
: Talpas Katalin