A pálinkagyártók marketingkommunikációs stratégiái A kereskedelmi főzdék márkaépítési és kommunikációs tevékenységének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Kláben Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Pálinka Fogyasztói magatartás Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25541 |
Hasonló tételek
A magyar labdarúgóklubok marketingkommunikációs stratégiái
: Kőszegi Soma Sándor
: Kőszegi Soma Sándor
A MedFood Kft. marketingkommunikációs stratégiái a gyakorlatban
: Nagygyörgy Kitti Titanilla
: Nagygyörgy Kitti Titanilla
Fogyasztóból családtag - A futballklubok marketingkommunikációs stratégiái a kapcsolati marketing megvilágításában
: Kovács Attila
: Kovács Attila
Élelmiszer reklámok kommunikációs stratégiái
: Izsó Nikolett
: Izsó Nikolett
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Egy kereskedelmi vállalat stratégiai kérdései
: Balázs Miklós
Megjelent: (2014)
: Balázs Miklós
Megjelent: (2014)
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
Útkeresés és makroszintű stratégiai tervezés
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2012)
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2012)
Civil társadalom - lokális közösségek kommunikációs stratégiái
: Cziráki Gabriella
: Cziráki Gabriella
Az Artvertising reklámügynökség stratégiai kommunikációs tevékenysége
: Orvos András Károly
: Orvos András Károly
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
E-kereskedelmi egység létrehozásának stratégiai kérdései.
: Hervert Dániel
: Hervert Dániel
Javaslat a stratégiai tervezési módszertanának fejlesztésére
: Kozák Tamás
Megjelent: (2012)
: Kozák Tamás
Megjelent: (2012)
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Sztanó Karolina
: Sztanó Karolina
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
Adott kisvállalkozás stratégiai elemzése
: Kecskeméti János
: Kecskeméti János
A Felnőttképző Kft. stratégiai és pénzügyi terve
: Szücs Tamás
: Szücs Tamás
Stratégiai gondolkodás (stratégiai tervezés) szerepe a Hevestherm csoport működésében
: Hanyecz Anita
: Hanyecz Anita
A Shox Kft. stratégiai elemzése
: Besenszky Adrián Dániel
: Besenszky Adrián Dániel
Europ Assistance Magyarország Kft. tevékenységének és piacának bemutatása, stratégiai elemzése
: Misinszki Réka
: Misinszki Réka
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
A HUPX Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének átfogó elemzése
: Mayer Viktória Dóra
: Mayer Viktória Dóra
Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán
: Fleischmann Anna
: Fleischmann Anna
Stratégiai menedzsment és stratégiai tervezés a Hungaroring Sport Zrt.-nél
: Dudás Nóra
: Dudás Nóra
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
A Monsanto Kereskedelmi Kft. vetőmag üzletágának stratégiai versenyhelyzetelemzése
: Deák Teodóra
: Deák Teodóra
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Stratégiai menedzsment, válságstratégia
: Lendvai Csilla
: Lendvai Csilla
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László
: Csomor László
Stratégiai partnerkapcsolat elemzése egy vállalatnál
: Bajtel Áron
: Bajtel Áron
Egy reklámügynökség marketing stratégiai elemzése
: Tóth Eszter Alexa
: Tóth Eszter Alexa
A stratégiai gondolkodás (stratégiai tervezés) szerepe egy adott vállalkozás esetében
: Licska-Illés Alexandra Barbara
: Licska-Illés Alexandra Barbara
Az Iramko Kft. jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Biró Virág
: Biró Virág
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
Hasonló tételek
-
A magyar labdarúgóklubok marketingkommunikációs stratégiái
: Kőszegi Soma Sándor -
A MedFood Kft. marketingkommunikációs stratégiái a gyakorlatban
: Nagygyörgy Kitti Titanilla -
Fogyasztóból családtag - A futballklubok marketingkommunikációs stratégiái a kapcsolati marketing megvilágításában
: Kovács Attila -
Élelmiszer reklámok kommunikációs stratégiái
: Izsó Nikolett -
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár