Az e-commerce, mint a kiskereskedelem jövője
Saved in:
Main Author: | Milei Dániel |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | E-kereskedelem Webshop Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25566 |
Similar Items
Online kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér
: Hornok Olivér
Online Kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér Miklós
: Hornok Olivér Miklós
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Published: (2022)
: Kozák Tamás
Published: (2022)
E-commerce Online behaviour of individuals and corporations on the current market
: Szolnoki Attila
: Szolnoki Attila
E-commerce Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market /
: Csató Fanni
: Csató Fanni
Az e-commerce hatása a szállodaiparra
: Klein Lilla
: Klein Lilla
Implementation and Logistics of E Commerce in Mongolia
: Enkhbold Dulguunmandakh
: Enkhbold Dulguunmandakh
E-Commerce Evolution Navigating Market Dynamics through Strategic Marketing
: Pang Xinyu
: Pang Xinyu
A kiskereskedelem változása és hatásai napjainkban
: Stefáni Gyöngyi
: Stefáni Gyöngyi
The present and the future of e-commerce online marketing tools at DHL
: Balogh Csenge
: Balogh Csenge
E-commerce collaboration-China and "the Belt and Road" cross-border e-commerce cooperation during COVID-19
: Li Yin
: Li Yin
Internet technology and e-commerce in the digital economy
: Mihajlovic Nikola
: Mihajlovic Nikola
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra /
: Simoncsics Bianka
: Simoncsics Bianka
Az e-commerce világa az internetes vásárlási szokások
: Kudrjavcev Sándor
: Kudrjavcev Sándor
The impact of E-commerce on small medium enterprises in Hungary.
: Csontos Endre János
: Csontos Endre János
The Logistics of E-commerce system and development at JYSK in Hungary
: Domán Blanka
: Domán Blanka
Vat taxation on Cross-border e-commerce in the EU
: Chen Wanji
: Chen Wanji
Impact of e-commerce on the brick and mortar retail industry
: Cavicchiolo Cristofer
: Cavicchiolo Cristofer
The increasing importance of e-commerce with special attention to Azerbaijan.
: Bayramova Mirgunay
: Bayramova Mirgunay
The Sectoral Characteristics and Applied Models of E-commerce Techniques
: Somlai Réka
: Somlai Réka
E commerce , SMEs, and globalization of enterprises T he growth, impact, and development in Jo rdan
: Bosheh Rami Issa Nicola
: Bosheh Rami Issa Nicola
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
E-commerce Retail & Online Shopping The Influence of Personality Traits & Satisfaction on Consumer Behavior & Preference
: Khashbat Anar
: Khashbat Anar
Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future
: Tong Tong
: Tong Tong
Frissáru várható forgalmának kalkulációja a kiskereskedelem egyik meghatározó tagjánál
: Bártfay Enikő
: Bártfay Enikő
History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary
: Varga Patricia
: Varga Patricia
Analysis of Thailand's e-Commerce development during Covid-19 pandemic
: Inthavong Anita
: Inthavong Anita
Commerce and marketing
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
Globális kereskedelem és a kiskereskedelem reagálása a COVID19 világjárványra.
: Tasi László
: Tasi László
An analysis of integrated marketing communication in the advertisement of the biggest e-commerce companies in Kazakhstan.
: Kumarbekova Aknur
: Kumarbekova Aknur
Sustainable development in commerce
: Mercz Ádám István
: Mercz Ádám István
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
Applying Big Data Analytics to Consumers' Responses in Vietnam's E-Commerce Industry Pros and Cons
: Do Van Tu
: Do Van Tu
Increased value of online shopping and novel e-commerce trends in developed and developing countries
: Alili Faig
: Alili Faig
The Impact of COVID-19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and E-commerce Strategies
: Sweis Sarah Hussam Kamel
: Sweis Sarah Hussam Kamel
Similar Items
-
Online kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér -
Online Kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér Miklós -
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Published: (2022) -
E-commerce Online behaviour of individuals and corporations on the current market
: Szolnoki Attila -
E-commerce Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market /
: Csató Fanni