A Pici Paci Udvarház marketing terve

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pirosné Csik Julianna
Other Authors: Tóth Zsuzsanna
Format: Thesis
Kulcsszavak:SWOT-elemzés
gyerekek
lovarda
marketingterv
oktatás
reklám
táboroztatás
árazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25660
Description
Abstract:Dolgozatomban igyekeztem bemutatni a Pici Paci Udvarházat, hogy milyen környezetben helyezkedik el, milyen adottságokkal rendelkezik, melyeket kihasználva egy sikeres lovarda lesz belőle. Azonban ehhez, hogy sikeresek legyenek, szükség van szakmai tanácsokra, hogy milyen módon kell elindítani a vállalkozást marketing szempontból. Ehhez bemutattam a marketing elméleti hátterét, melyben kitértem arra, hogy a fogyasztók milyen szempontok alapján döntenek a vásárlás mellett, illetve hogy melyek azok a tényezők, melyek alapján a vevői értéket meglehet határozni. Ezt követően kitértem, hogy a marketing világában milyen környezeti tényezők befolyásolhatják a vállalatot, valamint a SWOT – elemzést is részleteztem, mivel ezzel a vállalat belső és külső környezetét is vizsgálni lehet, melyet követően pozícionálni lehet a vállalkozást a piacon. A SWOT – elemzés elméleti hátterét követően pedig az Udvarházra lebontva is elkészítettem a vizsgálatot. Végül tanácsokat adtam, hogy az új szolgáltatást, milyen módon kellene beárazni, illetve hogy a kezdetekkor, milyen módszerekkel tudnák elérni a vendégeket, akik a későbbiekben állandó vendégek lesznek.