Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
Elmentve itt :
Szerző: | Etentuk Anietie |
---|---|
További közreműködők: | Bancsik György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Multimédia Kommunikáció Információ |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2570 |
Hasonló tételek
A multimédia hatásai és ezek kiaknázásának lehetőségei az oktatásban
: Lakatos Viktor
: Lakatos Viktor
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül.
: Kiss Norbert
: Kiss Norbert
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
A szexuális tartalmú reklámok hatása a társadalomra
: Mátyás Zita
: Mátyás Zita
A koreai hullám hatása a magyar társadalomra
: Szabó Melánia
: Szabó Melánia
Az Internet of Things fejlődésének hatása a társadalomra
: Dörmer Dávid
: Dörmer Dávid
Az internetes vásárlás hatása a fogyasztói társadalomra
: Frank Dominika
: Frank Dominika
Az adóváltozások és ezek hatása a társadalomra
: Damásdi Krisztina
: Damásdi Krisztina
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória
: Klamó Viktória
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül
: Bedő Tamara Viktória
: Bedő Tamara Viktória
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
Sportrendezvények hatása a turizmusra, a gazdaságra és a társadalomra
: Kiss Franciska Beatrix
: Kiss Franciska Beatrix
A megasportrendezvények hatása a turizmusra, társadalomra és a gazdaságra.
: Fekete Dominik
: Fekete Dominik
A Tóhoku katasztrófa hatása a Japán gazdaságra és társadalomra
: Patkós Gabriella
: Patkós Gabriella
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
Az innováció hatása a pénzügyi szektorra és a társadalomra
: Varga Zsófia Georgina
: Varga Zsófia Georgina
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
A közösségi média veszélyei a társadalomra
: Király István Péter
: Király István Péter
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Hasonló tételek
-
A multimédia hatásai és ezek kiaknázásának lehetőségei az oktatásban
: Lakatos Viktor -
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra -
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton -
Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül.
: Kiss Norbert -
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita