A kereskedelmi televízió kettős terméke Hirdetés és műsorbrand a TV2-ben, a felzárkózás jegyében
Elmentve itt :
| Szerző: | Bartha Krisztina |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | TV2 Kereskedelmi televízió Médiapiac |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25720 |
Hasonló tételek
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
A kettős adóztatás elkerülése az ingatlanadózásban
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Kettős terhelés alatt Munkahelyi stressz és HR megoldások az egyetemi hallgatók mindennapjaiban
: Sipos Villő Kamilla
: Sipos Villő Kamilla
A kettős felhasználású termékek exportellenőrzése kísérletek a szankciók kijátszására
: Oravecz Eszter
: Oravecz Eszter
Egy településfejlődési modell a felzárkózás jegyében
: Áldorfai György
Megjelent: (2015)
: Áldorfai György
Megjelent: (2015)
A portugál közszolgálati televízió
: Dobos Eszter
: Dobos Eszter
A kereskedelmi csatornák nézői szokásai alapján létrejövő újszerű televíziós műfajok bemutatása
: Bényi Dániel
: Bényi Dániel
A Holodomor kettős (ukrán és orosz) megközelítésben
: Tkácsuk Krisztofer Dávid
: Tkácsuk Krisztofer Dávid
Külföldi magánszemélyek magyarországi munkavállalása - Kettős adóztatás elkerülése
: Weltner Eszter
: Weltner Eszter
Az ukrán gazdaság kettős kötődése a kelet- és a nyugat-európai irányú orientáció
: Győri Judit Andrea
Megjelent: (2009)
: Győri Judit Andrea
Megjelent: (2009)
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Megjelent: (2007)
: Faludi Barbara
Megjelent: (2007)
A televízió hatása a sportra
: Veres Gábor
: Veres Gábor
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
Zárlati munka és beszámolókészítés a kettős könyvvitel rendszerében
: Szedlák Anita
: Szedlák Anita
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Televíziós interjúkészítés a 21. században
: Varga Klaudia
: Varga Klaudia
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra
: Doleschall Petra
A kettős szorítás jelenségének következményei a nők életében
: Ferenc Réka
Megjelent: (2013)
: Ferenc Réka
Megjelent: (2013)
A pelenka, mint kereskedelmi termék vásárlási szokásinak vizsgálata
: Rácz Erika
: Rácz Erika
Az egyszeres és kettős könyvvitel alkalmazása és összehasonlítása
: Weidemann Dániel
: Weidemann Dániel
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
A női felsőruházati divatcikkek kereskedelmi-, termék- és minőségpolitikai elemzése
: Nevelős Annamária
: Nevelős Annamária
Adócsalás, adóelkerülés és megoldások a kettős adóztatás elkerülésére manapság
: Lenkei Benedek
: Lenkei Benedek
A televízió hatása a szupergeneráció gyermekeire
: Bakos Barbara
Megjelent: (2008)
: Bakos Barbara
Megjelent: (2008)
A televíziós reklámok hatása a gyermekekre
: Drengubák Bernadett
: Drengubák Bernadett
„Cseppnyi változás", a Duna Televízió arculatváltása
: Klausz Orsolya
: Klausz Orsolya
A magyar televíziós híradóműsorok statisztikai elemzése
: Boros Alex
: Boros Alex
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
Korrupció vs. motiváció – Hol válik el a kettő egymástól?
: Sótér István
: Sótér István
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
A televízió és a gyermekek Erőszakos médiatartalmak vagy társadalmi pánik?
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Egyéb szervezetek könyvvezetése az egyszeres és a kettős könyvvitel rendszerében
: Kalina Ágnes
: Kalina Ágnes
A franchise átadó marketingkommunikációs lehetőségei a kettős marketing stratégián belül
: Boda Renáta
: Boda Renáta
A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással
: Kiri Edina Szimonetta
: Kiri Edina Szimonetta
A férfiközpontú társadalom megjelenése a televíziós reklámokban
: Füle Bianka Dóra
: Füle Bianka Dóra
Új termék piaci bevezetése a Soudal Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gulyás Renáta
: Gulyás Renáta
A kettős kötődésű karriert építő édesanyák munkaerő-piaci helyzete Székesfehérváron
: Lopejszky Rita
: Lopejszky Rita
Az idegen nyelv használata a televíziós reklámokban
: Kántor Csilla
: Kántor Csilla
Innovatív termék bevezetése a környezettudatosság jegyében, fogyasztói és vállalati szempontból vizsgálva a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése kapcsán
: Szelényi Bernadett
: Szelényi Bernadett
Hasonló tételek
-
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella -
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda -
A kettős adóztatás elkerülése az ingatlanadózásban
: Szabó Dóra -
Kettős terhelés alatt Munkahelyi stressz és HR megoldások az egyetemi hallgatók mindennapjaiban
: Sipos Villő Kamilla -
A kettős felhasználású termékek exportellenőrzése kísérletek a szankciók kijátszására
: Oravecz Eszter