Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Cseh-Németh Zita |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat Ügyfélszolgálat Citroen M5 Center |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25733 |
Similar Items
Autópiaci trendek Magyarországon és az Európai Unióban a Citroën példáján keresztül
: Sóstói Tamás
: Sóstói Tamás
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin
: Kóczián Katalin
FinTech Startup-ok marketingkommunikációjának elemzése az 5M modell szerint
: Babicz Krisztina
: Babicz Krisztina
Contact Center outsourcing folyamatának bemutatása egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Máté Villő
: Máté Villő
Az 5+5 Védelmi Kezdeményezés, mint a mediterrán együttműködés egyik pillére
: Balázs Zita
: Balázs Zita
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A GINOP-8.3.5-18 hitelprogram bemutatása a Speedy Clean Service Kft gyakorlatán keresztül
: Molnár Zita
: Molnár Zita
Egy kisvállalat marketingtevékenységének bemutatása az English Center nyelviskolán keresztül
: Tzortzoglou Zoé Róza
: Tzortzoglou Zoé Róza
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
A KKV-k hitelezési folyamata, és a folyamat eredményességének visszamérése, ügyfélelégedettség kutatással
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Esküvőszervezés és az M-event rendezvényszervező iroda bemutatása
: Szabó Ifj. Ferenc
: Szabó Ifj. Ferenc
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
A költségelemzésnek mint a controlling kulcsfontosságú eszközének gyakorlati bemutatása egy üzletsegítő központ (Shared Service Center) példáján keresztül
: Hamza Lilla
: Hamza Lilla
A Packeta értékesítési folyamatainak bemutatása az évek során érkező trendek és változások hatására, a tökéletes ügyfélelégedettség érdekében
: Kónya Dániel
: Kónya Dániel
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
M-learning alapú vállalatirányítási segédanyag
: Füzes Viktória
: Füzes Viktória
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Published: (2007)
: Bognár Erika
Published: (2007)
5S a termelési logisztikában
: Mészáros Barbara
: Mészáros Barbara
AZ Ipress Center Nyomdaipari Központ társadalmi felelősségvállalásának bemutatása, Veled Vagyunk programján keresztül
: Szabó Emőke
: Szabó Emőke
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
5G globális társadalmi és gazdasági hatásai. 5G magyarországi bevezetése.
: Szolnoki Kristóf
: Szolnoki Kristóf
Lean szemlélet a Bosch csoport logisztikai folyamataiban az európai Transport Management Center példáján keresztül
: Végh Levente Vajk
: Végh Levente Vajk
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Az Assessment Center alkalmazásának bemutatása több vállalat tükrében
: Bohár Anita
: Bohár Anita
PPP beruházások Magyarországon, az M6-os autópálya esettanulmányán keresztül
: Csonka Zsuzsa
: Csonka Zsuzsa
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István
: Kővári Norbert István
Business Center egy luxusszállodában
: Androvics Alexandra Xénia
: Androvics Alexandra Xénia
A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül
: Takács Dávid László
: Takács Dávid László
Az értékesítési csatornák és szállásfoglalási szokások vizsgálata a 4-5*-os szállodák gyakorlati példáján keresztül
: Nagy Kitti Mietta
: Nagy Kitti Mietta
Similar Items
-
Autópiaci trendek Magyarországon és az Európai Unióban a Citroën példáján keresztül
: Sóstói Tamás -
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka -
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin -
FinTech Startup-ok marketingkommunikációjának elemzése az 5M modell szerint
: Babicz Krisztina -
Contact Center outsourcing folyamatának bemutatása egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Máté Villő