Marketing kommunikáció a személygépkocsi piacán, az Opel Di-Fer gyakorlata alapján
Elmentve itt :
Szerző: | German Karolina |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Opel Marketingkommunikáció Autókereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25787 |
Hasonló tételek
Az értékesítés vállalatgazdasági elemzése a Di-Fer cégcsoportnál
: Mayer Dóra
: Mayer Dóra
Értékesítési tevékenységek elemzése és fejlesztési lehetősége a Di-Fer Kft. márkakereskedéseiben
: Bakó Krisztián
: Bakó Krisztián
A Di-Fer Érd kereskedelmi vállalkozás életútjának bemutatása, különös tekintettel az értékesítési stratégia alakulására
: Sári Vanessza
: Sári Vanessza
Számvitel és adózás kapcsolata a Fer-Fer Kft. bemutatásán keresztül
: Hutter Éva
: Hutter Éva
A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása
: Szakács Botond
: Szakács Botond
Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája
: Almási Gergő
: Almási Gergő
Az Opel Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Plander Benedek
: Plander Benedek
Az Opel Magyarország online marketingtevékenységének vizsgálata
: Móré Bella Liza
: Móré Bella Liza
A könyvvizsgálat tervezése és a kockázatbecslés egy személygépkocsi gyártó vállalat esetében
: Földesi Anna
: Földesi Anna
A Kauf-Fer Autóalkatrész Kiskereskedelmi Kft. bemutatása, elemzése
: Marlok András
: Marlok András
Különleges termék (USP) a DiVin Porcello – A Sonkabárban
: Slang Erik
: Slang Erik
Opel marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Plander Benedek
: Plander Benedek
"Mégis kopik az Opel?" avagy A márka újrapozícionálása
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
Sofőrhiány, mint logisztikai probléma a Fer Transport Kft.-nél
: Kovács Gergő
: Kovács Gergő
A DiVino Borbár kínálatának változása, a borfogyasztási trendek kapcsán
: Kele Ádám
: Kele Ádám
A személygépkocsi-állomány helyzetének statisztikai elemzése Magyarországon és a Porsche Budán keresztül bemutatva
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
A Volkswagen és az Opel reklámtevékenysége a magyar piacon
: Könczey Yvett
: Könczey Yvett
A családi vállalkozások sajátosságai a Fer Trans 96' Kft-n keresztül
: Szűcsné Schöffer Zsanett
: Szűcsné Schöffer Zsanett
A tárgyi eszköz gazdálkodás vizsgálata az Opel Szentgotthárd Kft. példáján keresztül
: Szatmári Dalma
: Szatmári Dalma
Az Opel gyárak alkatrész ellátása 3PL és 4PL szempontból
: Gyalókai Norbert Péter
: Gyalókai Norbert Péter
A logisztikai folyamatok hatékonysági vizsgálata - Gyakorlati megközelítés az Opel Szentgotthárd Kft. esetében
: Báger Bertalan
: Báger Bertalan
Szentgotthárd város és az Opel Szentgotthárd Kft. demográfiai jellemzőinek vizsgálata. Fókuszban a munkaerőpiac.
: Bornemissza Adrienn
: Bornemissza Adrienn
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
A gépjárműipar átalakulása, valamint az Opel Szentgotthárd Autóipari Kft. vagyoni-, pénügyi- és jövedelmi elemzése
: Farkas Dóra Renáta
: Farkas Dóra Renáta
A borok megjelenése a DiVino Gozsdu Borbár itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Duka Balázs
: Duka Balázs
A számviteli törvény és az adótörvény kapcsolata, hatása és ellentmondásai az Opel Szentgotthárd Kft. esetében
: Soós Réka Regina
: Soós Réka Regina
A marketing jelenléte az esküvői szolgáltatások piacán
: Pluhárné Ferencz Krisztina
: Pluhárné Ferencz Krisztina
Az érintettek bevonásának elmélete és gyakorlata a Vodafone Magyarország Zrt. Érintetti Párbeszéd Programja
: Barcs Karolina
Megjelent: (2008)
: Barcs Karolina
Megjelent: (2008)
A kis- és középvállalkozások kihívásainak és növekedési lehetőségeinek bemutatása a Fer Trans 96’ Kft.-n keresztül
: Szűcsné Schöffer Zsanett
: Szűcsné Schöffer Zsanett
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, tekintettel az alkoholfogyasztást szigorító rendelkezések várható bevezetésére.
: Pataki Lőrinc Péter
: Pataki Lőrinc Péter
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Marketing-menedzsment eszközök a kulturális turizmus piacán
: Kovács László, et al.
Megjelent: (2014)
: Kovács László, et al.
Megjelent: (2014)
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
A Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ külső kommunikációs gyakorlata
: Kránicz Zsuzsanna
: Kránicz Zsuzsanna
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
Hasonló tételek
-
Az értékesítés vállalatgazdasági elemzése a Di-Fer cégcsoportnál
: Mayer Dóra -
Értékesítési tevékenységek elemzése és fejlesztési lehetősége a Di-Fer Kft. márkakereskedéseiben
: Bakó Krisztián -
A Di-Fer Érd kereskedelmi vállalkozás életútjának bemutatása, különös tekintettel az értékesítési stratégia alakulására
: Sári Vanessza -
Számvitel és adózás kapcsolata a Fer-Fer Kft. bemutatásán keresztül
: Hutter Éva -
A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása
: Szakács Botond