Dubai törekvései a világ leglátogatottabb városa címért

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lakatos Adrienn
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
stratégia
szállodaipar
turizmus
élménygazdaság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25856

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg25856
005 20200901142630.0
008 200702suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lakatos Adrienn 
245 1 0 |a Dubai törekvései a világ leglátogatottabb városa címért  |c Lakatos Adrienn  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dubai az utóbbi pár évtizedben óriási változásokon ment keresztül. A kis halászfaluból egy ultramodern metropolisszá nőtte ki magát a sivatag kellős közepén. Ez a város évente egyre több és több turistát vonz, hiszen megtalálható itt minden, amire egy nyaralás alatt bárki vágyhat. Egy helyen a tengerpart, sípályák, extrém sportolási lehetőségek. 2019-ben majdnem 16 millióan látogattak el ide, ezzel az eredménnyel Bangkok, Párizs és London után a negyedik leglátogatottabb hely címet szerezte meg magának, mely rekordot jelentett. A továbbiakban újabb célt tűzött ki maga elé, így a 2025-ös új turizmus stratégiai terve szerint, az első helyet szeretné megszerezni a közeljövőben és 25 millió látogató érkezésével számol. 
695 |a marketing 
695 |a stratégia 
695 |a szállodaipar 
695 |a turizmus 
695 |a élménygazdaság 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25856/1/Dubai%20t%C3%B6rekv%C3%A9sei%20a%20vil%C3%A1g%20legl%C3%A1togatottabb%20v%C3%A1rosa%20c%C3%ADm%C3%A9rt.pdf  |z Dokumentum-elérés