Az OTA-k befolyása a budapesti szállodapiacon
Saved in:
Main Author: | Deák Lilla Anna |
---|---|
Other Authors: | Jancsik András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Budapest márka online értékesítés szállodaipar utazási irodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25858 |
Similar Items
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely
: Galambos Gergely
Az OTA-k szerepe Magyarországon
: Bayer Roland
: Bayer Roland
Az „okos szálloda” típusának megjelenése Budapesten és fogadtatása a szállodapiacon
: Orbán Lilla
: Orbán Lilla
A környezeti hatások befolyása a stratégiai döntésekre, a borászaton keresztül bemutatva
: Deák Nikola
: Deák Nikola
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra
: Pirzsók Dorina
: Pirzsók Dorina
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
Mentális zavarok befolyása a munkahelyi beilleszkedésnél
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
MARKETING STRATEGIES FOR GEN Z IN THE USA, The Case of OTAs
: Halal Marian
: Halal Marian
Kelet-Közép Európa közlekedéspolitikai fejlesztései 2004 óta
: Pásztor Andor
: Pásztor Andor
Research on the impact and inspiration of OTA on traditional travel market
: Wang Rui
: Wang Rui
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A magyar borpiac alakulása az Európai Uniós csatlakozás óta
: Opauszki Ede
: Opauszki Ede
Nevelés és oktatás befolyása a fiatalok kultúrafogyasztására
: Veres Petra
: Veres Petra
A közösségi média befolyása az utazók választására Esettanulmány a Nova Apartments szálláshelyről
: Dunay Anna
: Dunay Anna
Magyarország külkereskedelmi kapcsolatai az Európai Unióhoz történt csatlakozása óta
: Polgár Tibor
: Polgár Tibor
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István
: Pap Csaba István
Konkurencia elemzés a budapesti skybart üzemeltető hotelek között, a skybarok mint vonzó munkahelyek befolyása a magyar bartender oktatásra
: Balázs Brigitta
: Balázs Brigitta
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
Az illegális drogkereskedelem transznacionális hálózatai. A drogkartellek politikai befolyása
: Pázmándi Márk
: Pázmándi Márk
Az online marketing jelentősége és a mesterséges intelligencia befolyása
: Papp Gréti
: Papp Gréti
A megosztásos gazdaság - különös tekintettel a budapesti Airbnb-k helyzetére
: Horváth Dalma
: Horváth Dalma
A különböző tényezők befolyása a fogyasztói magatartás alakulására
: Bende Boglárka
: Bende Boglárka
A magyar könyvvizsgálati szakma változása a Quaestor botrány óta
: Ágoston Krisztián
: Ágoston Krisztián
A kerékpáros turizmus helyzete Magyarországon a világjárvány kezdete óta
: Molnár Ákos
: Molnár Ákos
Az amerikai whiskey-k értékesítési és fogyasztási szokásai a budapesti éjszakai vendéglátásban
: Gócza Márton
: Gócza Márton
A Covid19 befolyása a turizmus és vendéglátás munkaerőpiacára, a fiatal munkavállalók kiégésére
: Kovács Anna
: Kovács Anna
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
A környezeti problémák és a környezetvédelem befolyása a hétköznapokra
: Antók Dorina
: Antók Dorina
Pénzügyi szolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra
: Motika Fanni Enikő
: Motika Fanni Enikő
Az erős kapcsolatok befolyása az egyénre és a társas kapcsolatok vizsgálata
: Széll Enikő
: Széll Enikő
A terrorizmus hatása a magyar lakosság utazási döntéseire 2015 óta
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
Koncepciók és viták a magyar szakképzés szerkezetében a rendszerváltás óta
: Pataki Péter
: Pataki Péter
A humán erőforrás menedzsment szerepének felértékelődése a rendszerváltás óta Magyarországon
: Barta Nikolett
: Barta Nikolett
Győri szállodaipar fejlődése 2000 óta, kiemelve a Hotel Famulus szállodát
: Tülk Barbara
: Tülk Barbara
Lengyelország a 2008 óta húzódó világgazdasági- és pénzügyi válság tükrében
: Kelemen Balázs
Published: (2014)
: Kelemen Balázs
Published: (2014)
Az egyszerűsített éves beszámoló adatainak hatása a vezető döntéseiben, avagy a vezetői döntés befolyása az adatokra
: Agócs Anna
: Agócs Anna
Similar Items
-
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely -
Az OTA-k szerepe Magyarországon
: Bayer Roland -
Az „okos szálloda” típusának megjelenése Budapesten és fogadtatása a szállodapiacon
: Orbán Lilla -
A környezeti hatások befolyása a stratégiai döntésekre, a borászaton keresztül bemutatva
: Deák Nikola -
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka