Innovatív módszerek és online eszközök alkalmazása a turisztikai tárgyak oktatásában
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális technológia innováció kompetencia online képzés projektpedagógia turisztika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25860 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg25860 | ||
005 | 20200901142900.0 | ||
008 | 200702suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Dancsó Beáta | |
245 | 1 | 0 | |a Innovatív módszerek és online eszközök alkalmazása a turisztikai tárgyak oktatásában |c Dancsó Beáta |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A turizmus napjainkban az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat a világon. A technika és a digitalizáció rohamos fejlődése figyelhető meg a turizmusban. Az utazási szakemberek folyamatosan új kihívásokkal szembesülnek. Ahogy a turizmus fejlődik, úgy az ismeretek is folyamatosan bővülnek. A jövő szakembereit fel kell készíteni ezekre a változásokra. A hazai szakképzésnek pedig alkalmazkodnia kell a munkaerő-piaci igényekhez, hogy minél több legyen a magas szintű digitális felkészültséggel rendelkező szakember. Az információs társadalom korában már nem mindegy hogyan tanítunk. Véleményem szerint nem elhagyni kell, hanem tovább lépni szükséges a hagyományos oktatási módszereken. Új szemléletű innovatív módszerekkel kell ötvözni, amelyhez nagy segítséget nyújt az infokommunikációs technológia alkalmazása. Szakdolgozatom legfőbb célja, hogy rávilágítsak a gyakorlati képzés fontosságára, ami a mindennapi életre felkészítés is egyben, igazodva az új szakképzés 4.0 megvalósítási elképzeléséhez. Véleményem szerint ez leginkább életszerű feladatokon alapuló kisebb-nagyobb projektmunka alapján valósulhat meg. Dolgozatomban a saját munkám és tapasztalataim alapján javaslatot teszek az innovatív módszerek alkalmazására a turisztika oktatásában. Fontosnak tartom, hogy egy tananyag tartalommal való feltöltése előtt alaposan átgondoljuk, hogy kinek, mit és hogyan szeretnénk tanítani. Ezt a folyamatot mutatom be a projektmódszer lépéseire alapozva. | |
695 | |a digitális technológia | ||
695 | |a innováció | ||
695 | |a kompetencia | ||
695 | |a online képzés | ||
695 | |a projektpedagógia | ||
695 | |a turisztika | ||
700 | 1 | |a Karakasné Morvay Klára |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25860/1/Dancs%C3%B3%20Be%C3%A1ta%20CCTWBD%20Szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |