Az SNI diákok fejlesztési lehetőségei a szakképzésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sisa Gábor
További közreműködők: Farkas Dr. Julianna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Sajátos nevelési igény
harmonizáció
kulcskompetenciák
képességvizsgálatok
megváltozott munkaképesség
nevelés
oktatásszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25888
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom megerősítési céllal kívánja felhívni a figyelmet az iskolában az átlagtól eltérő viselkedési és teljesítmény problémákkal küzdő gyermekek speciális ellátására, a prevenció fontosságára, a fejlesztés és a differenciálás szükségességére.A fejlesztés és differenciálás jelentősége egyre inkább égető nehézség a szakképzésben. Az SNI diákok megismerése és szakszerű ellátása egyre inkább megoldandó feladat a befogadó iskolák számára és mára már nélkülözhetetlen eleme a pedagógiának is.Kutatásom célja annak bemutatása, hogy milyen nehézségekkel találkozik egy befogadó pedagógus munkája során, illetve milyen sajátos szakértői támogatással tudja az utazó gyógypedagógus segíteni a befogadó nevelést egy középfokú intézményben.