Az SNI diákok fejlesztési lehetőségei a szakképzésben
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Sajátos nevelési igény harmonizáció kulcskompetenciák képességvizsgálatok megváltozott munkaképesség nevelés oktatásszervezés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25888 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg25888 | ||
| 005 | 20200901150007.0 | ||
| 008 | 200702suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Sisa Gábor | |
| 245 | 1 | 3 | |a Az SNI diákok fejlesztési lehetőségei a szakképzésben |c Sisa Gábor |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Dolgozatom megerősítési céllal kívánja felhívni a figyelmet az iskolában az átlagtól eltérő viselkedési és teljesítmény problémákkal küzdő gyermekek speciális ellátására, a prevenció fontosságára, a fejlesztés és a differenciálás szükségességére.A fejlesztés és differenciálás jelentősége egyre inkább égető nehézség a szakképzésben. Az SNI diákok megismerése és szakszerű ellátása egyre inkább megoldandó feladat a befogadó iskolák számára és mára már nélkülözhetetlen eleme a pedagógiának is.Kutatásom célja annak bemutatása, hogy milyen nehézségekkel találkozik egy befogadó pedagógus munkája során, illetve milyen sajátos szakértői támogatással tudja az utazó gyógypedagógus segíteni a befogadó nevelést egy középfokú intézményben. | |
| 695 | |a Sajátos nevelési igény | ||
| 695 | |a harmonizáció | ||
| 695 | |a kulcskompetenciák | ||
| 695 | |a képességvizsgálatok | ||
| 695 | |a megváltozott munkaképesség | ||
| 695 | |a nevelés | ||
| 695 | |a oktatásszervezés | ||
| 700 | 1 | |a Farkas Dr. Julianna |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25888/1/SZAKDOLGOZAT_0515_sisa.pdf |z Dokumentum-elérés |