Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kertész Fruzsina Petra
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Y generáció
fogyasztói magatartás
lojalitás
munkamotiváció
munkavállalók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25923

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg25923
005 20200901153043.0
008 200702suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kertész Fruzsina Petra 
245 1 0 |a Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése  |c Kertész Fruzsina Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A manapság elérhető álláshirdetések és a munkakeresők elvárásai nincsenek sok esetben összhangban. Ennek több oka is van, de talán az egyik legfőbb az, hogy máshova helyezi a hangsúlyt a munkavállaló, mint a munkáltató. Ez főként abból adódik, hogy a legtöbb cégnél a felsővezetők az X vagy a korábbi nemzedékekhez tartoznak, míg az állásokra jelentkezők az Y-hoz. Pontosan ezért esett a választásom a munkavállalói és vevői lojalitás kialakítására és erősítésére az adott cég stratégiájában témakörre. Úgy gondolom, hogy napjainkban már az Y generációhoz is alkalmazkodni kell a munkáltatóknak, amikor a humán-erőforrás stratégiájukat készítik. Ráadásul, ha ezek a nehezítő körülmények nem lennének elegendőek egy üzleti terv meghatározásánál, akkor a vevőkről még a vevők szabadakaratával is számolnia kell egy sikeres vállalkozásnak. 
695 |a Y generáció 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a lojalitás 
695 |a munkamotiváció 
695 |a munkavállalók 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25923/1/Kert%C3%A9szFruzsinaPetra_JQNZIA_projektmunka_Y%20gener%C3%A1ci%C3%B3-A%20vev%C5%91i%20%C3%A9s%20munkav%C3%A1llal%C3%B3i%20lojalit%C3%A1s%20kialak%C3%ADt%C3%A1sa%20%C3%A9s%20er%C5%91s%C3%ADt%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés