Szállodaipari marketing eszközök vizsgálata a Marriott International hűségprogramján keresztül
Saved in:
Main Author: | Illik Dóra |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | lojalitás marketing személyre szabott szolgáltatás(ok) szállodaipar szállodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25943 |
Similar Items
Innovations of the Marriott International Hotels 2014
: Berényi Balázs
: Berényi Balázs
A környezettudatos fogyasztók elvárásai és a szállodaipari marketing kapcsolata
: Szőllősi Kíra
: Szőllősi Kíra
Nyomtatott és online vendéglátó- és szállodaipari szaklapok elemzése
: Biczó Eszter Nóra
: Biczó Eszter Nóra
Toborzás és kiválasztás szerepe a szállodaipari HR menedzsmenten belül
: Bodnár Viktória
: Bodnár Viktória
Multinacionális vállalatok stratégiája megvalósulása egy piacvezető szállodaipari vállalat tevékenységében
: Tóthné Katona Veronika
: Tóthné Katona Veronika
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra
: Merbler Dóra
Modern emeleti munkaszervezés a Budapest Marriott Hotel példáján keresztül
: Mihalovics Dóra
: Mihalovics Dóra
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra
: Burucz Nóra
Szállodaipari digitalizáció jelenlegi helyzete Magyarországon – Különös tekintettel a megosztáson alapuló gazdaságra
: Somlai Borbála
: Somlai Borbála
Szállodaipari válságkezelési modellek alkalmazásainak vizsgálata, és a Budapestre utazó külföldi turisták szállásválasztási preferenciáinak felmérése
: Bitter Márk Richárd
: Bitter Márk Richárd
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Employer Branding az AccorHotels-nél - avagy a munkáltatói márkaépítés hatása a szállodaipari munkaerőhelyzetre
: Papp Dorina
: Papp Dorina
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
A Front Office világa a Marriott apartmanszállodájában
: Szegvári Zsófia Margit
: Szegvári Zsófia Margit
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
A kockázatok kezelésének jelentősége a cégek beruházási döntéseiben és működésükben, valamint kockázatelemzés egy szállodaipari üzleti terv alapján
: Varga Zsolt István
: Varga Zsolt István
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben
: Hájos Boglárka
: Hájos Boglárka
A PQS International marketing stratégiája
: Varga Norbert
: Varga Norbert
Politikai marketing eszközök
: Fekete András
: Fekete András
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
The International Marketing Strategy of Tesla, Inc. in Germany
: Farkas Dániel
: Farkas Dániel
The effects of digitalisation on SMEs in domestic and/or international market
: Tsogbaatar Batzorig
: Tsogbaatar Batzorig
A rendezvény részleg működése és felépítése a Budapest Marriott Hotelben
: Szigeti Regina
: Szigeti Regina
Budapest Marriott Hotel, mint idegenforgalmi kereskedelmi vállalkozás tevékenységének sajátos elszámolása, beszámolási rendszer átfogó vizsgálata.
: Telekes Edit
: Telekes Edit
Analysis of Quality Management strategies and practices through the example of Budapest Marriott Hotel
: Németh Nóra Amáta
: Németh Nóra Amáta
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
A XXI. századi ételkészítést elősegítő gépek és berendezések a Marriott Hotelben
: Czeglédi Laura
: Czeglédi Laura
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
Bubble economy in Japan and its effect on the international market
: Kenyeres Dorina Dorka
: Kenyeres Dorina Dorka
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
A Flextronics International Kft. költséggazdálkodásának vizsgálata
: Bakos György
: Bakos György
Online marketing eszközök vizsgálata a White Elephant Media viszonylatában
: Iván Eszter
: Iván Eszter
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
Similar Items
-
Innovations of the Marriott International Hotels 2014
: Berényi Balázs -
A környezettudatos fogyasztók elvárásai és a szállodaipari marketing kapcsolata
: Szőllősi Kíra -
Nyomtatott és online vendéglátó- és szállodaipari szaklapok elemzése
: Biczó Eszter Nóra -
Toborzás és kiválasztás szerepe a szállodaipari HR menedzsmenten belül
: Bodnár Viktória -
Multinacionális vállalatok stratégiája megvalósulása egy piacvezető szállodaipari vállalat tevékenységében
: Tóthné Katona Veronika