Kereskedelmi vállalkozás létrehozása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lossó Viktória
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Arculat
Kereskedelmi vállalkozás
innováció
marketing
üzleti terv
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25944

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg25944
005 20200901153543.0
008 200703suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lossó Viktória 
245 1 0 |a Kereskedelmi vállalkozás létrehozása  |c Lossó Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mai világban nem egyszerű egy vállalkozás indítása, de legfőképpen az életben maradás a kritikus tekintetbe véve a folyamatosan változó jogszabályokat, trendeket, vásárlási szokásokat, fogyasztói és társadalmi elvárásokat.Azonban ha valaki kellően motivált és elszánt, én úgy gondolom, az előtt nincs akadály. Projektmunkámmal célom, hogy bemutassam a kereskedelmi vállalkozások működésének feltételeit, és hogy bemutassak egy olyan vállalkozást, ami helyt állhat egy modern kertvárosi környezetben. A mai világ társadalma és környezete megköveteli az újdonságok bevezetését és az egyediséget, és úgy gondolom, hogy a jövőben érdemes minden vállalkozásnak törekedni az innovációra a fennmaradás érdekében.Gyakorlatom során igaz, hogy nem tipikusan kereskedelmi vállalkozásnál voltam, de ha vállalat szempontjából nézzük, az ott töltött 3 és fél hónap alatt rengeteget tanultam a cégvezetésről, és arról, hogy mennyire fontos cégen belül a rugalmasság. Fontos, hogy gyorsan reagáljunk a környezeti hatásokra, és hogy ügyfélközpontú szemlélettel vezessük cégünket. Gondolok arra, amit a gyakorlati helyemen átéltem a koronavírus idején. Sok más vállalattal dolgoztunk együtt, és mindegyik egytől-egyig rugalmasan állt át a vészhelyzet miatt bevezetett korlátozásokra. Szinte ugyanúgy működött minden tovább, és véleményem szerint ez lehet a kulcsa a fennmaradásnak. Rengeteg cég választotta például a házhozszállítást, mint opciót az értékesítésre. Például egy MintaPrint nevezetű tintapatron szaküzlet is a házhoz szállítást választotta a helyzet megoldására.Egy kereskedelmi vállalkozás szempontjából pedig még inkább érvényesek ezek a szempontok. Ahhoz, hogy életben maradjon, és működjön vállalkozásunk a – teljesség igénye nélkül - projektmunkámban bemutatott tényezőkre érdemes odafigyelni. 
695 |a Arculat 
695 |a Kereskedelmi vállalkozás 
695 |a innováció 
695 |a marketing 
695 |a üzleti terv 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/25944/1/Nemes-Loss%C3%B3%20Vikt%C3%B3ria%20Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés