A Gyulai Várfürdő, mint a Dél-Alföld egyik legjelentősebb turisztikai célpontja
Elmentve itt :
Szerző: | Szilágyi Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Fábián Tamás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Dél-Alföld Gyula egészségturizmus gyógyfürdők marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25946 |
Hasonló tételek
CSR-elköteleződés a Dél-Alföld régióban
: Szűcs Szilvia
: Szűcs Szilvia
A helyi gasztronómia integrálása a Dél-Alföld Turisztikai Régió kastélyaiba
: Brecska Laura
: Brecska Laura
Minőségbiztosítás a Koraxnál, Magyarország egyik legjelentősebb élelmiszergép-gyártó és forgalmazó vállalatnál
: Kanizsai Ágnes
: Kanizsai Ágnes
Dél-Alföld turisztikai régió gyógy- és wellness-turizmusának elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Bencze Dóra
: Bencze Dóra
Dél-Alföld és Nyugat-Dunántúl választott fürdőinek komplex vizsgálata 2012-2016 között
: Horváth Adrienn Judit
: Horváth Adrienn Judit
Regionális fogyasztói magatartás vizsgálata, Pest és Dél - Alföld régió összehasonlítása makrotényezők alapján
: Rétvári Orsolya
: Rétvári Orsolya
A Dél – Alföld turisztikai régióban található turisztikai vállalkozások eredményességének komplex vizsgálata figyelembe véve az Európai Uniós pályázatok hatásait – konkrét példákon keresztül
: Jordáki Nikolett
: Jordáki Nikolett
Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél
: Gombkötő Ágnes
: Gombkötő Ágnes
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
Krisna-völgy, mint Magyarország egyik jelentős turisztikai desztinációja
: Sárga Laura
: Sárga Laura
Az egészségturizmus jelene és versenyképessége az Észak-Alföld turisztikai régióban
: Mondzinger Dorina Henriett
: Mondzinger Dorina Henriett
Az üzleti intelligencia, és annak szerepe a bankszektorban - A Raiffeisen legjelentősebb BI alkalmazásai
: Szabó Máté
: Szabó Máté
A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése
: Németh Bálint
: Németh Bálint
Helyi társadalompolitikai változások 1990 előtt és után a Gyulai Húskombinát példáján
: Dancs Balázs
: Dancs Balázs
Sportdiplomácia, mint a soft power egyik eszköze
: D'ess Sabina Alexandra
: D'ess Sabina Alexandra
Az IT audit, mint a könyvvizsgálat egyik eleme
: Fehér Miklós
: Fehér Miklós
Egy sportrendezvény jelentőségének bemutatása Magyarországon a Gyulai István Memorial atlétikai verseny példáján
: Rajnai Richárd
: Rajnai Richárd
SAP törzsadatkezelés, mint a vállalkozások profitszerzésének egyik eszköze
: Balog Áron
: Balog Áron
Családbarát munkahely mint a fenntartható fejlődés egyik kulcsa
: Német Mónika
: Német Mónika
Turisztikai márkaépítés a Dél-Zalai térségben
: Beznica Barbara
: Beznica Barbara
HACCP rendszer bevezetése az Alföld Pro-Coop Zrt. frissáru raktárában
: Baranyi Szabolcs
: Baranyi Szabolcs
Demand Planner, mint az ellátási lánc egyik szereplője
: Cséri Jenni Bianka
: Cséri Jenni Bianka
Munkahelyi wellbeing, mint a reziliencia fejlesztés egyik lehetséges módszere
: Németh Nikoletta
: Németh Nikoletta
Turizmus és vidékfejlesztés összefüggésének vizsgálata az Észak-Alföld régió példáján keresztül
: Pipó Borbála
: Pipó Borbála
A Gyulai Közüzemi Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése 5 év beszámolója alapján
: Gyarmati Zoltán
: Gyarmati Zoltán
Cegléd, Dél-Pest megye kiemelkedő turisztikai desztinációja
: Czinkos Réka
: Czinkos Réka
Dél-dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
A lakásétterem és vállalkozás, mint a posztmodern turizmus egyik terméke
: Puskás Dóra
: Puskás Dóra
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje
: László Adrienn
: László Adrienn
A regionális beruházási támogatások európai uniós jogiszabályi háttere és a két legjelentősebb hazai regionális beruházási támogatási program bemutatása
: Vágó Dániel Pál
: Vágó Dániel Pál
Digitalizáció a bankszektorban, az AAA Bank, mint a digitalizáció egyik élharcosa
: Antal Dóra
: Antal Dóra
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
Az 5+5 Védelmi Kezdeményezés, mint a mediterrán együttműködés egyik pillére
: Balázs Zita
: Balázs Zita
Spanyolország, mint a magyar kiutazó turizmus egyik kedvelt úti céljának elemzése
: Kaszás Boglárka
: Kaszás Boglárka
A valószínűségszámítás egyik gyakorlati alkalmazása
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
A minőségcontrolling, mint a TQM-en alapuló stratégiai menedzsment egyik korszerű eszközrendszere
: Tóth Antal
Megjelent: (2001)
: Tóth Antal
Megjelent: (2001)
A turisztikai növekedés lehetőségeinek elemzése a Dél-Dunántúlon nemzetközi összehasonlításban
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
A népi örökség hatása a Dél-Dunántúli Turisztikai Régió turizmusára
: Kocsis Dézi
: Kocsis Dézi
Hasonló tételek
-
CSR-elköteleződés a Dél-Alföld régióban
: Szűcs Szilvia -
A helyi gasztronómia integrálása a Dél-Alföld Turisztikai Régió kastélyaiba
: Brecska Laura -
Minőségbiztosítás a Koraxnál, Magyarország egyik legjelentősebb élelmiszergép-gyártó és forgalmazó vállalatnál
: Kanizsai Ágnes -
Dél-Alföld turisztikai régió gyógy- és wellness-turizmusának elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Bencze Dóra -
Dél-Alföld és Nyugat-Dunántúl választott fürdőinek komplex vizsgálata 2012-2016 között
: Horváth Adrienn Judit