A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Balázs Lili |
---|---|
További közreműködők: | Fábián Tamás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Danubius Hotels Zrt. Front Office Radisson Blu Béke Hotel szállodaipar szálláshely-szolgáltatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25954 |
Hasonló tételek
A Radisson Blu Béke Hotel PR tevékenységei
: Kováts Botond
: Kováts Botond
A Radisson Blu Béke Hotel**** superior incentive rendezvény tevékénységének bemutatása és komplex elemzése egy konkrét példán keresztül
: Lóránd Norbert
: Lóránd Norbert
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina
: Kupás Dorina
A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A Radisson Blu Béke Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
A Radisson Blu Béke Hotel szabadidős és üzleti értékesítési területeinek bemutatása és összehasonlítása
: Kása Diána
: Kása Diána
Szállodai rendezvények jövőbeli feltételrendszere a Hilton Budapest és a Radisson Blu Béke Hotel-ben
: Bálint Ákos Tibor
: Bálint Ákos Tibor
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül
: Burján Henrietta
: Burján Henrietta
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése
: Németh Bálint
: Németh Bálint
A balatonfüredi Hotel Golden Lake Resort **** Superior szálloda marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vas Nóra Anna
: Vas Nóra Anna
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán
: Szalóki Zoltán
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien
: Fejes Vivien
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Hasonló tételek
-
A Radisson Blu Béke Hotel PR tevékenységei
: Kováts Botond -
A Radisson Blu Béke Hotel**** superior incentive rendezvény tevékénységének bemutatása és komplex elemzése egy konkrét példán keresztül
: Lóránd Norbert -
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara -
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina -
A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben
: Gáspár Krisztina