Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Júlia
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:esettanulmány
kutatás
marketingdöntés
szolgáltatásmarketing
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25969
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a Helló Tihany vendéglátó vállalat által végzett marketing tevékenységet - a korona vírus miatt bevezetett korlátozások előtt és után – fogom bemutatni kétféle módszertan, helyzetelemzés és egy szakmai mélyinterjú formájában.  Ezután a tihanyi esettanulmány eredményeit fogom kiegészíteni egy körképpel arról, hogy a fogyasztók hogyan látják általánosságban a vendéglátóhelyek marketingjének változását. Ennek eredményét egy online kérdőíves, primer kutatással tártam fel.