Marketingkommunikáció a National Football League nyomán
Elmentve itt :
Szerző: | Dernesch Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök NFL |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2597 |
Hasonló tételek
Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
The Digitalisation of Marketing Techniques In Major League Soccer
: Topouchian Henry
: Topouchian Henry
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás
: Vitrai Tamás
The Reputation of the Hungarian Football
: Bujdos Betti
: Bujdos Betti
The english premier league analysed from marketing perspective
: Szarvasi Péter Bence
: Szarvasi Péter Bence
Változások a tárgyi eszköz nyilvántartásban az IFRS16 nyomán
: Tóth Edina Zsuzsanna
: Tóth Edina Zsuzsanna
Egy magyarországi tematikus út lehetősége a Festetics örökség nyomán
: Gerencsér Zsófia
: Gerencsér Zsófia
The structure and future of Hungarian football Are academies the sole path to professional success?
: Kocsis Marcell
: Kocsis Marcell
The connection between sales and branding within the gaming industry, specifically in League of Legends
: Ary Antónia Nikolett
: Ary Antónia Nikolett
A kis- és középvállalkozások innovációs sikertényezőinek vizsgálata nemzetközi tanulmányok nyomán
: Kiss Réka
: Kiss Réka
A digitalizáció nyomán megjelenő új üzleti modellek hatása az autóiparra
: Sötét Mátyás János
: Sötét Mátyás János
Effects of the Hungarian football stadium developments on sports tourism
: Gazsó Gergely
: Gazsó Gergely
India's Role at United Nations
: Wadhwa Manish
: Wadhwa Manish
A szolgáltatások térhódítása - Snooker Football piac bevezetési stratégiája
: Kishalmi Balázs
: Kishalmi Balázs
Digitalizációs igény a kulturális turizmusban az Y és Z generáció utazásai nyomán
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Inventories in national economies a cross-country analysis of macroeconomic data
: Chikán Attila, et al.
Megjelent: (2018)
: Chikán Attila, et al.
Megjelent: (2018)
Globalisation and development gap between nations
: Kiss Gergely
: Kiss Gergely
United Nations' Arms Embargo on Iran
: Nagy Bence Patrik
: Nagy Bence Patrik
Generációs különbségek és a digitális marketing előretörése a 2022-es országgyűlési választások nyomán
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Úszó Európa-bajnokság rendezése Magyarországon - a 2020/2021-es Vizes Európa-bajnokság nyomán -
: Simon Petra Anna
: Simon Petra Anna
Analysis of the impact of the Neymar transfer on the change in the market value of football players
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
Creative Mongolian Ads - Are They Creative for Other Nationalities?
: Batbayar Turbold
: Batbayar Turbold
The impact of tourism in National Branding An investigation into Vietnam and Hungary tourism marketing strategy
: Nguyen Hoang Mai
: Nguyen Hoang Mai
MULTICULTURALISM POLICIES AND ITS REFLECTIONS TO NATIONS THE CASE OF CANADA AND TURKEY /
: Çelik İlayda
: Çelik İlayda
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh
: Nguyen Quoc Anh
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta
: Mészáros Barbara Brigitta
Common national stereotypes and their impact on Hungary's trade relations
: Várnai Zsanett
: Várnai Zsanett
The raise of Inflation in Hungary and its effect on National Economy
: Elhelloumi Seddik
: Elhelloumi Seddik
National Sovereignty vs. European Union A Comparative Study about Hungary and Czechia
: Császár Dorottya Kata
: Császár Dorottya Kata
Ecotourism in Shahdag National Park of Azerbaijan Opportunities, challenges and Azerbaijani population's viewpoint of ecotourism
: Asadov Ibrahim
: Asadov Ibrahim
Digital Literacy and the Path to National Prosperity Exploring the Correlation with Indonesia Regional Economic Development
: Afrida Tsania
: Afrida Tsania
Global challenges, national and enterpreneurial reponses in wine economy of the world
: Hofmeister Tóth Ágnes, et al.
Megjelent: (2005)
: Hofmeister Tóth Ágnes, et al.
Megjelent: (2005)
What makes an Italian? Formation of national and cultural identity in Italy
: Némethy Petra
: Némethy Petra
Comparison of feasibility and financial structure of a national and an international medical congress
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A JUVENTUS FOOTBALL CLUB S.P.A. KOMPLEX ELEMZÉSE 2013/2014-2017/2018
: Kliment Pál Péter
: Kliment Pál Péter
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
Ecotourism and trends in Hungary Survey of consumer habits of the Hungarian National Parks
: Sápi Virág
: Sápi Virág
Euro or Forint? Exploring Hungary's Reluctance to Abandon Its National Currency
: Antoni Soma István
: Antoni Soma István
Les possibilités pour rentabiliser l'exploitation des stades de football modernes en Hongrie
: Lóska Csaba
: Lóska Csaba
Hasonló tételek
-
Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary
: Tóth Borbála -
The Digitalisation of Marketing Techniques In Major League Soccer
: Topouchian Henry -
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás -
The Reputation of the Hungarian Football
: Bujdos Betti -
The english premier league analysed from marketing perspective
: Szarvasi Péter Bence