A koronavírus kezdeti hatása az utazásszervezésre egy vezető, magyar, beutaztató utazási iroda példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Túri Emese |
---|---|
További közreműködők: | Fábián Tamás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Continental Travel beutaztatás koronavírus turizmus rendszer utazási vállalkozás utazásszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25972 |
Hasonló tételek
A téli utazási szokások hatása az utazásszervezésre
: Szabó Klaudia
: Szabó Klaudia
A Koronavírus pandémia hatása a turizmusra az Amara Tour utazási iroda gyakorlatában
: Ben-Selma Sara Amira
: Ben-Selma Sara Amira
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
Kezdeti karrierperiódus Pályakezdés és a MOL Growww friss diplomás program
: Szalkai Fruzsina
: Szalkai Fruzsina
Válságban, vagy azután? – Helyzetjelentés a magyar beutaztató irodák Covid utáni talpon maradásáról
: Hegyközi Dorottya
: Hegyközi Dorottya
A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon
: Varzsik Réka
: Varzsik Réka
A kulturális körutazások szervezése a Fehérvár Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Bősze Lili
: Bősze Lili
Egy induló vállalkozás marketingtevékenységének bemutatása egy utazási iroda példáján szemléltetve
: Hunyadi Katalin Klára
: Hunyadi Katalin Klára
Travelorigo Utazási Iroda gazdasági elemzése
: Gyurkó Fruzsina
: Gyurkó Fruzsina
Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül
: Bachmann Alexandra
: Bachmann Alexandra
Az e-turizmus és az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenységének kapcsolata a Vista Utazási Iroda példáján keresztül
: Markó Noémi
: Markó Noémi
A Dunán közlekedő úszó szállodák szerepe és jelentősége Budapest beutaztató turizmusában
: Dudás Hedvig
: Dudás Hedvig
Az Invia.hu utazási iroda a magyar piacon napjainkban
: Dikter Bettina
: Dikter Bettina
Utazási iroda belső és külső kommunikációja
: Bakonyi Zsombor
: Bakonyi Zsombor
Weco-Travel utazási iroda tevékenységének elemzése
: Buriusz Gergő Olivér
: Buriusz Gergő Olivér
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
A Start Utazási Iroda a magyar utazás irodai piacon napjainkban
: Lénárt Edina
: Lénárt Edina
Versenytárselemzés a Passport Club Utazási Iroda gyakorlatában
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az utazási iroda és az idegenvezető kapcsolata
: Veres Balázs
: Veres Balázs
Az Utazom.com utazási iroda tevékenységének elemzése
: Henzel Erik
: Henzel Erik
Mauri Utazási Iroda működésének és tevékenységének bemutatása
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Az Anima Travel tematikus utazási iroda elemzése
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Egy vidéki utazásközvetítő iroda sikeres tevékenysége a fogyasztói szokások figyelembe vételével, a Kancsár és Társai Utazási Iroda Kft. példáján
: Lőrinczki Renáta
: Lőrinczki Renáta
A magyarok utazási szokásai Olaszországba, a Studio Italia Utazási Iroda tükrében
: Méhes Éva Beatrix
: Méhes Éva Beatrix
A nemzetközi kapcsolatok története a hidegháború kezdeti szakaszában
: Bardi József
: Bardi József
A FÖLDKÖZI-TENGER ARAB ORSZÁGAINAK TURIZMUSA ÉS ÉRTÉKESÍTÉSE A GME DUNATOURS UTAZÁSI IRODA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Horváth Csenge
: Horváth Csenge
Egy fiatalokra fókuszáló (kitalált) utazási iroda marketingterve és kommunikációtervezése
: Oláh Márk Lajos
: Oláh Márk Lajos
Generációs turisztikai trendek és befolyásoló tényezőik a Medi Travel utazási iroda példáján
: Barócsi Nikolett
: Barócsi Nikolett
A Párizs Tours Utazási Iroda múltja, jelene és jövője
: Táborosi Boglárka
: Táborosi Boglárka
Challenge Hungary utazási iroda küzdelmei a covid-19 időszakban
: Sallay Krisztina
: Sallay Krisztina
A charterpiac változásai Magyarországon két utazási iroda gyakorlata alapján
: Molnár Kata
: Molnár Kata
A BEUTAZTATÓ IDEGENFORGALMI KÍNÁLAT MINŐSÉGI VÁLTOZÁSA AZ ELMÚLT 5 ÉVBEN, MAGYARORSZÁG HELYZETE A BRIT INCENTIVE PIACON
: Csaholczi-Goró Imola
: Csaholczi-Goró Imola
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
Egy turisztikai kisvállalkozás életútja - Budatours Utazási Iroda működésének és gazdálkodásának elemzése
: Szabó Cintia Vivien
: Szabó Cintia Vivien
Egy közúti árufuvarozással foglalkozó egyéni vállalkozás megvalósítása, kezdeti nehézségei és mindennapi működése
: Gráczer Réka
: Gráczer Réka
A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására
: Molnár Márta
: Molnár Márta
Az Alfatours utazási iroda bemutatása és előrelátható jövőképe a turizmuspiacon
: Kicsid Ingrid
: Kicsid Ingrid
Hasonló tételek
-
A téli utazási szokások hatása az utazásszervezésre
: Szabó Klaudia -
A Koronavírus pandémia hatása a turizmusra az Amara Tour utazási iroda gyakorlatában
: Ben-Selma Sara Amira -
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó -
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva -
Kezdeti karrierperiódus Pályakezdés és a MOL Growww friss diplomás program
: Szalkai Fruzsina