Ügyfélpanaszok és azok kezelései
Elmentve itt :
Szerző: | Hajdú Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cégismertetés panasz panaszkezelés ügyfélkapcsolat ügyfélpanasz-kezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25984 |
Hasonló tételek
Ügyfélpanaszok és azok kezelése a Hungary Private Transfers Kft-nél
: Palatin Levente
: Palatin Levente
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Ügyfélpanaszok és kezelési módszereik a MOL Limonál
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok
: Török Szilvia
: Török Szilvia
Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei
: Kőhalmi Lilla Eszter
: Kőhalmi Lilla Eszter
Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
: Máté Réka,Eszter
: Máté Réka,Eszter
Kamattermékek és azok derivatívái
: Kovács Péter
: Kovács Péter
A Budapest Airport fenntarhatósági törekvései és azok kommunikációja
: Ásin Eszter
: Ásin Eszter
Gazdasági visszaélések és azok visszaszorítása
: Nyeső Dorottya
: Nyeső Dorottya
Színházi konfliktusok és azok kezelése
: Bártfai Szonja
: Bártfai Szonja
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
Vállalkozások finanszírozási lehetőségei, azok összehasonlítása.
: Vári Hajnalka
: Vári Hajnalka
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Vállalkozás logisztikai folyamatai és azok szerepe
: Pernyész Ádám
: Pernyész Ádám
Sportolói krízishelyzetek és azok sportpszichológiai vizsgálata
: Kis Ádám
: Kis Ádám
A japán konyha, jellemző étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban
: Rizmajer Eszter
: Rizmajer Eszter
A hűtőiparban tevékenykedő cégek külkereskedelmi tevékenysége során felmerülő problémái és azok megoldása
: Mózer Eszter
: Mózer Eszter
Az energiahatékony passzívházak és azok sajátosságainak vizsgálata
: Frank Szilvia
: Frank Szilvia
Ázsia infrastrukturális beruházásai és azok hatásai Afrikában
: Bartók Gergely
: Bartók Gergely
Vezetési stílusok és azok hatásai a szervezetben
: Korponai Gyula
: Korponai Gyula
Környezetbarát csomagolóanyagok és azok fogyasztói szokásainak elemzése
: Nyitrai Edina Terézia
: Nyitrai Edina Terézia
Az időparadoxonok, azok fontossága és hatása napjainkban
: Boruzs Laura
: Boruzs Laura
Kockázati tényezők és azok hatása a turizmusra
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
Válsághelyzetek hatásai és azok kezelése Spanyolország turizmusában
: Huber Péter Szabolcs
: Huber Péter Szabolcs
Craft ginek és azok érvényesülése a vendéglátásban
: Alberti Dániel
: Alberti Dániel
Blockchain, kriptovaluták és azok társadalmunkra gyakorolt hatásai
: Bányai Bence
: Bányai Bence
Kedvezmények helye és szerepe, illetve azok ellenőrzése a személyi jövedelemadóban 2003 és 2007 között
: Ádám Eszter
: Ádám Eszter
A biotermékek és azok megjelenése a vásárlói szokásokban
: Cser Szandra
: Cser Szandra
Testvérvárosi kapcsolatok és azok jelentősége az uniós támogatásban
: Kovács Norbert Zsolt
: Kovács Norbert Zsolt
Egy kezdő kisvállalkozás logisztikai problémái és azok megoldásai
: Kapás Ádám
: Kapás Ádám
A pénzügyi befektetések piaca, és azok értékelésének lehetőségei
: Mohr Gergely
: Mohr Gergely
A digitalizált kontrolling folyamatok és azok jelentőségének bemutatása
: Egedi Máté
: Egedi Máté
A környezetbarát fehéráruk és azok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Madarász Dorina
: Madarász Dorina
A lakáshitelek és azok hitelezési folyamatának a bemutatása
: Szücs Zoltán
: Szücs Zoltán
Turisztikai tendenciák és azok hatása a tömegturizmusra Budapesten
: Horváth Dániel
: Horváth Dániel
PÉNZINTÉZETI VISSZAÉLÉSEK ÉS AZOK INFORMATIKAI ESZKÖZÖKKEL TÖRTÉNŐ FELDERÍTÉSE
: Csomai László
: Csomai László
Generációs különbségek és azok feloldása a vállalati életben
: Fejes Diána Tünde
: Fejes Diána Tünde
Vállalatértékelés, vállalatértékelési modellek és azok alkalmazása, felvásárlás és egyesülés
: Lakner Beatrix
: Lakner Beatrix
Vállalatértékelés - vállalatértékelési modellek és azok alkalmazása, felvásárlás és egyesülés
: Teklovics Péter
: Teklovics Péter
Hasonló tételek
-
Ügyfélpanaszok és azok kezelése a Hungary Private Transfers Kft-nél
: Palatin Levente -
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás -
Ügyfélpanaszok és kezelési módszereik a MOL Limonál
: Fellner Fanni -
A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok
: Török Szilvia -
Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei
: Kőhalmi Lilla Eszter