Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
Saved in:
Main Author: | Rövid Beatrix Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösségi média marketing marketing mix piacelemzés vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25992 |
Similar Items
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Kihívások és változásvezetési válaszok a Videoton Autóelektronika Kft-nél
: Ragó Nikolett
: Ragó Nikolett
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A revenue menedzsment jelentősége és versenyképesség javító hatása a hazai szállodaiparban
: Pap-Kuttor Ildikó
: Pap-Kuttor Ildikó
Új elméletek a szervezeti kultúra javító fejlesztésére
: Pesta Melinda
: Pesta Melinda
Állatkerti látogatói élményt javító mobiltelefonos alkalmazás tervezése
: Piszker Zoltán
: Piszker Zoltán
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
Innováció a gyakorlatban – A Voltaren Emulgel 1% gél, masszázs fejjel elemzése a marketingstratégia elemein keresztül
: Stirbu Daniela
: Stirbu Daniela
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
Folyamat és hatékonyság javító rendszer bevezetése egy pénzügyi cégnél
: Virág Bence
: Virág Bence
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata
: Berhidai Dániel Péter
: Berhidai Dániel Péter
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
A Videoton Autóelektronika Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése és értékelése több év beszámolói alapján
: Simon Ákos
: Simon Ákos
Egy kiskereskedelmi vállalkozás piaci és marketingstratégiája
: Zsák Gergő
: Zsák Gergő
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
SBS Szerelő, Javító és Szolgáltató Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Farkas Tamás
: Farkas Tamás
A Sicra Services Kft. versenyképességét javító lehetőségek vizsgálata egy beruházási projekt révén
: Bene Cintia
: Bene Cintia
Egy Kiskereskedelmi Vállalkozás Vállalatgazdasági elemzése (Áruforgalmi elemzése)
: Boros Kitti
: Boros Kitti
Egy gyógyszer-kiskereskedelmi vállalkozás jövedelmi helyzetének vizsgálata
: Farkas Emese
: Farkas Emese
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
Egy kiskereskedelmi vállalkozás fejlesztési lehetőségei a versenyképessége érdekében
: Gál Csaba
: Gál Csaba
A hazai élelmiszer-kiskereskedelmi mobilalkalmazások lehetőségei 2022-ben
: Szántó Edina
: Szántó Edina
A BM HEROS Javító, Gyártó, Szolgáltató és Kereskedelmi Zrt. környezetvédelmi-, illetve hulladékkezelési tevékenységének bemutatása
: Hutvágner-Végh Ramóna
: Hutvágner-Végh Ramóna
A szépség ára egy stagnáló piacon - A Henkel Magyarország Kft. kozmetikai termékeinek piaci alakulása egy nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc példáján keresztül
: Bernáth Kinga Éva
: Bernáth Kinga Éva
Marketing tevékenység vizsgálata a hazai menyasszonyi ruha piacon
: Szamperné Ambruzs Nikolett
: Szamperné Ambruzs Nikolett
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Similar Items
-
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István -
Kihívások és változásvezetési válaszok a Videoton Autóelektronika Kft-nél
: Ragó Nikolett -
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika -
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás -
A revenue menedzsment jelentősége és versenyképesség javító hatása a hazai szállodaiparban
: Pap-Kuttor Ildikó