„Az élet Coke oldalán” azaz, hogyan jut el hozzánk egy palack Coca-Cola
Saved in:
Main Author: | Tóth Eszter |
---|---|
Other Authors: | Király Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Ellátási lánc Coca-Cola |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2600 |
Similar Items
A Coca-Cola 2003-as Coke & Music tavaszi promóciójának átfogó elemzése
: Balla Zoltán
: Balla Zoltán
A Coca-Cola marketingkommunikációja
: Gelencsér Zsófia
: Gelencsér Zsófia
Branding Loyalty - The Coca Cola Company
: Ács Nóra Ágnes
: Ács Nóra Ágnes
The Coca-Cola Company online marketingkommunikációja
: Csanálosi Attila Dominik
: Csanálosi Attila Dominik
A Coca Cola értékesítési rendszere
: Budi Blanka Edina
: Budi Blanka Edina
A Coca-Cola marketingtevékenysége Magyarországon
: Verovszki Kamilla
: Verovszki Kamilla
Coca-Cola HBC Magyarország marketingtevékenysége
: Vágási Viktor
: Vágási Viktor
A Coca-Cola népszerűsége a vendéglátásban
: Horváth Petra
: Horváth Petra
A Coca Cola vállalati, termék elemzése
: Boros Nikolett
: Boros Nikolett
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Emocionális branding a Coca-Cola példáján keresztül
: Németh Dániel
: Németh Dániel
"Taste the feeling" - A Coca-Cola új reklámkampánya
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A Coca-Cola influencer marketing hatékonyságának vizsgálata
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Folyamatfejlesztés a Coca Cola Magyarország Kft-nél
: Budai Sándor
: Budai Sándor
Márkastratégia, márkaépítés a Coca-Cola termék esetében
: Lipcsei Dóra
: Lipcsei Dóra
A PET palack felhasználása és környezeti hatásai
: Hetényi István Zsolt
: Hetényi István Zsolt
Coca-Cola logisztikai folyamatainak bemutatása és teljesítményelemzési rendszere
: Huszti Krisztián
: Huszti Krisztián
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. logisztikai elemzése
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tevékenysége, fókuszban a környezettudatosság
: Jász Klaudia
: Jász Klaudia
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. üzleti környezetének elemzése
: Gáspár Panna
: Gáspár Panna
A Coca – Cola HBC Magyarország Kft-nél töltött gyakorlatom ismertetése
: Németh Zsófia
: Németh Zsófia
A Coca-Cola Company vállalati társadalmi felelősségvállalása a fenntarthatóság jegyében
: Bonnyai Kitti
: Bonnyai Kitti
A hazai vállalkozások reklámtevékenységének bemutatása a Coca-Cola Magyarország esetén
: Erős Anna
: Erős Anna
A Coca-Cola Beverages (Magyarország) Kft. gazdálkodásának elemzése a beszámoló alapján
: Megyeri Viktor
: Megyeri Viktor
A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül
: Ványi Enikő Marianna
: Ványi Enikő Marianna
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Naturaqua ásványvízpalackozó üzeme – Fókuszban a disztribúció
: Bödőcs Tamás
: Bödőcs Tamás
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
Beszerzésmenedzsment módszerek alkalmazása a Coca-Cola Hellenic Bottling Company Magyarország Kft.-nél
: Palojtay Zsófia
: Palojtay Zsófia
Pályakezdők szakmai énmárka-építése online eszközökkel és a LinkedIn oldalán
: Sándor Fanni Zsófia
: Sándor Fanni Zsófia
Az első lépések - Hogyan indítsunk el egy vállalkozást?
: Kosiczki Bettina
: Kosiczki Bettina
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. hidegital szervizének vevő kiszolgálási színvonala 2013-ban
: Varga Viktória Margit
: Varga Viktória Margit
Coca-Cola Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek a fogyasztókra gyakorolt hatásainak vizsgálata, a fiatalok körében
: Szedlák Péter
: Szedlák Péter
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. és a PepsiCo FÁÜ Zrt. hírnévmenedzsmentje
: Metzger Anikó
: Metzger Anikó
Az ellátási lánc működése a Coca-Cola Hellenic Bottling Company Magyarország Kft.-nél
: Hegedüs Péter
: Hegedüs Péter
A környezettudatosság vizsgálata és fejlesztési lehetőségei a Coca-Cola HBC Magyarország Kft dolgozói esetében
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Az online reklám és marketing megjelenési formái a Coca Cola és a Pepsi összehasonlításában
: Pálmai Anett
: Pálmai Anett
Mi motiválja a gyerekeket a tanulásban? Milyen szerep jut a külső és belső indítékoknak?
: Galambos Orsolya
: Galambos Orsolya
A fenntarthatóság gyakorlati megvalósulása és hatása a munkavállalókra a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-nél
: Halász Dóra
: Halász Dóra
A diszkontrendszer bemutatása, számviteli elszámolása, tervézes és kontrollálása a Coca Cola HBC Mo Kft - nél
: Máthé Timea
: Máthé Timea
Similar Items
-
A Coca-Cola 2003-as Coke & Music tavaszi promóciójának átfogó elemzése
: Balla Zoltán -
A Coca-Cola marketingkommunikációja
: Gelencsér Zsófia -
Branding Loyalty - The Coca Cola Company
: Ács Nóra Ágnes -
The Coca-Cola Company online marketingkommunikációja
: Csanálosi Attila Dominik -
A Coca Cola értékesítési rendszere
: Budi Blanka Edina