A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bárdi Krisztina
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
márkahűség
vevőkapcsolat
vevőközpontúság
vállalati kultúra
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26006

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26006
005 20200907113348.0
008 200703suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bárdi Krisztina 
245 1 2 |a A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása  |c Bárdi Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomat a Dm kft-nél töltött szakmai gyakorlatom ihlette. Úgy gondoltam tökéletes be tudom majd mutatni a cégen keresztül a választott témámat a projektmunkához.Dolgozatomban szekunder és primer kutatást is használtam a jobban átláthatóság kedvéért. Szerepel benne történelmi háttér,  szakirodalmi áttekintése a CRM rendszernek, szekunder adatok és a saját kérdőíves kutatásom eredményének kifejtése is. 
695 |a CRM 
695 |a márkahűség 
695 |a vevőkapcsolat 
695 |a vevőközpontúság 
695 |a vállalati kultúra 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26006/1/PROJEKTMUNKA%20V%C3%89GLEGES.pdf  |z Dokumentum-elérés