Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bachmann Alexandra
További közreműködők: Takács Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Y generáció
Z generáció
utazási irodák
utazási szokások
utazásszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26013

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26013
005 20200922094304.0
008 200703suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bachmann Alexandra 
245 1 3 |a Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül  |c Bachmann Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban az Y és Z generáció utazási szokásait, döntéseit, motivációit és utazásszervezési tevékenységeit hasonlítom össze az utazási irodák által nyújtott szervezett utazások kínálatával, mindezt magyarországi viszonylatban egy hagyományos és egy online utazási iroda példáján keresztül. Választ keresek arra, hogy az Y és Z generáció tagjai hasznosnak tartják-e az irodai keretek között bonyolított utazásszervezési tevékenységet a mai modern világban, vagy számukra már a hagyományos utazási iroda szerepét az internet, az egyéb online felületek, online utazási irodák vették át. 
695 |a Y generáció 
695 |a Z generáció 
695 |a utazási irodák 
695 |a utazási szokások 
695 |a utazásszervezés 
700 1 |a Takács Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26013/1/Bachmann_Alexandra_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés