Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Pajger Ivett Gabriella |
---|---|
Other Authors: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | EU környezetvédelmi szabályozása fenntartható fogyasztás fenntarthatóság környezetbarát vállalat környezetvédelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26018 |
Similar Items
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan
: Randjelovic Ivan
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos
: Nagy Norbert Lajos
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának szemléltetése az Ecocafe organic specialty kávézó példáján keresztül
: Káli Zoltán
: Káli Zoltán
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
Financing specialties of startup companies in the practice
: Kurucz Ildikó
: Kurucz Ildikó
Specialty kávé a hazai kávékultúrában
: Hegedüs Klaudia Tünde
: Hegedüs Klaudia Tünde
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
A magyarországi specialty kávépiac helyzete a Goosebumps Coffee Lab példáján
: Bartokos Lili
: Bartokos Lili
A hazai kávézók fejlesztési trendjei
: Töttősi Flóra
: Töttősi Flóra
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva
: Turai Ergoretta Éva
EGY EGÉSZSÉGES KÁVÉZÓ BESZERZÉSI ÉS RAKTÁROZÁSI FOLYAMATAINAK TERVEZÉSE, KIVITELEZÉSE
: Nagy Ivett Krisztina
: Nagy Ivett Krisztina
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
A kávéfogyasztási szokások alakulása a specialty kávék megjelenésével
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Egy budai kávézó üzleti terve
: Benedek-Zatykó Rita
: Benedek-Zatykó Rita
A Budapest (XII. kerület) hegyvidéki kávézók fenntarthatósági szemléletének vizsgálata
: Wáberer Vivien
: Wáberer Vivien
A kávéházak és kávézók közösségépítő és kultúraközvetítő hatásának vizsgálata
: Sitku Vivien
: Sitku Vivien
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A történelmi kávéházak és franchise kávézók kínálata
: Földi Kitti
: Földi Kitti
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
Fenntarthatóság egy hipermarketlánc példáján keresztül
: Káplár Alexandra Vivien
: Káplár Alexandra Vivien
What is the secret behind the success of the “New-wave” Specialty Coffee places in Budapest?
: Krekó Noémi
: Krekó Noémi
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
A Fenntarthatóság Szigete? - Környezettudatosság és greenwashing vizsgálata a Sziget Fesztivál példáján keresztül.
: Barna Bianka Gabriella
: Barna Bianka Gabriella
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
Fenntarthatóság vizsgálata a magyar és német vendéglátóegységek körében
: Bálint Borbála
: Bálint Borbála
Az Ínyenc Falatozó és Kávézó üzleti környezetének elemzése
: Nikl Máté
: Nikl Máté
A gödöllői Caravella kávézó marketingtevékenységének bemutatása és fogyasztói elégedettségének vizsgálata
: Pintye Andrea Sára
: Pintye Andrea Sára
Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében
: Rókay Dorina Ágota
: Rókay Dorina Ágota
Történelmi kávéházak kínálatának összehasonlító elemzése az újhullámos kávézók kínálatával Magyarországon
: Egei Eszter
: Egei Eszter
A kávéfogyasztási szokások hatása a franchise kávézók árbevételére Magyarországon.
: Szabó Csilla Regina
: Szabó Csilla Regina
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése
: Bakics Dorina
: Bakics Dorina
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
Az új hullámos kávézók térnyerése és a kávéfogyasztási trendek alakulása Budapesten
: Beleznai Kinga
: Beleznai Kinga
Similar Items
-
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan -
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos -
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka -
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának szemléltetése az Ecocafe organic specialty kávézó példáján keresztül
: Káli Zoltán -
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga