Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
Elmentve itt :
Szerző: | Hatlaczki Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Sas István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Big Data Eladásösztönzés Online vásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2602 |
Hasonló tételek
Big Data a mezőgazdaságban
: Szép Marcell
: Szép Marcell
Big Data a pénzügyi szektorban
: Révész Zoltán
: Révész Zoltán
Big Data az üzleti életben
: Bulyovcsity Kristóf
: Bulyovcsity Kristóf
The application of big data in tourism management
: LI GUO PING
: LI GUO PING
BIG DATA, BIGGER COMPANY? - A BIG DATA ALKALMAZÁSÁNAK ELŐNYEI ÉS SZEREPE A VÁLLALATI DÖNTÉSTÁMOGATÁSBAN
: Hegedüs Enikő
: Hegedüs Enikő
Big Data és az adatfelhasználás jövője
: Varga Dániel István
: Varga Dániel István
How big data effects the travel industry
: Le Dieu Linh
: Le Dieu Linh
The strategical transformation in big data era taking Kweichow Moutai as example
: Hu Qiwei
: Hu Qiwei
Big Data és Üzleti Analitika nagyvállalati környezetben
: Szentesi Tamás
: Szentesi Tamás
Nagy adathalmazok (Big Data) szerepe a könyvvizsgálatban
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
Big Data alapú üzletfejlesztési koncepciók a Magyar Telekomnál
: Soósová Veronika
: Soósová Veronika
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Big Data alkalmazása és fontossága az üzleti szférában
: Tarcsay Zsolt
: Tarcsay Zsolt
Big data felhasználása számítógépes játékokban és az esportban
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
A Big Data technológia felhasználása a közösségi médiában
: Káplár Tamás
: Káplár Tamás
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba
: Gáspár Huba
Prospects of Artificial Intelligence, Big Data, Robots and Automated services in tourism
: Erdenebat Ochirkhuu
: Erdenebat Ochirkhuu
Les solutions Blockchain pour les défis du Big Data
: Várkonyi Viktória
: Várkonyi Viktória
A Big Data kihasználtsága a hazai digitális hirdetésben A programmatic-é a jövő? /
: Jurácsik Gábor
: Jurácsik Gábor
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra
: Várhelyi Petra
Applying Big Data Analytics to Consumers' Responses in Vietnam's E-Commerce Industry Pros and Cons
: Do Van Tu
: Do Van Tu
Véleményformálás és előrejelzés a közösségi média és Big Data eszközök felhasználásával
: Szabó Barbara
: Szabó Barbara
A Big Data és a marketing kapcsolatának vizsgálata, a Google példáján keresztül
: Tordai Réka
: Tordai Réka
A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása
: Ozvald Anett
: Ozvald Anett
Gépi tanulási algoritmusok használata Bankkártya csalások, klasszifikációs modelljeinek kialakításához a Big Data korszakban
: Pelikán Balázs
: Pelikán Balázs
Az adatelemzés jelene és jövője, Big Data kezelése a KPMG Hungária Kft.-nél
: Németh Gyula
: Németh Gyula
Az eladásösztönzés eszközei és szerepe a Parsa Beauty Trading Kft-nél
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Befektetési döntések vizsgálata, valamint a Big Data alkalmazása a Pannónia CIG Alapkezelő Zrt. esetében
: Dudás Tamás Máté
: Dudás Tamás Máté
Big data alapú, valós idejű csalásfelderítő rendszer fejlesztésének folyamata és projekt menedzsmentje a pénzintézeti szektorban
: Mike Alex Barnabás
: Mike Alex Barnabás
„ Économie circulaire, réconcilier croissance et environnement” és a „Digitális platformok és a Big Data” című szövegek szakfordítása
: Tomin Fanny
: Tomin Fanny
Villamosenergia költség előrejelzés gyakorlata a nagyvállalati szektorban a "Big-Data" korszakában, reflektálva a 2022-es energiaválság jelentette kihívásokra
: Cserpes Ákos
: Cserpes Ákos
Supplier data management
: Lohn Adorján
: Lohn Adorján
Alkalmazás tervezés objektumorientált módszerekkel
: Marton Dávid Endre
: Marton Dávid Endre
Autóipari hibafeltárás minőségmenedzsment módszerekkel
: Sélley Henrietta Tímea
: Sélley Henrietta Tímea
Autópiac elemzése statisztikai módszerekkel
: Balogh Olivér
: Balogh Olivér
A Big Datában rejlő marketinglehetőségek
: Paulik Patrik Péter
: Paulik Patrik Péter
CRM rendszer implementációjának támogatásai és sajátosságai különböző módszerekkel
: Szalay Ádám
: Szalay Ádám
Master Data - Törzsadatok a digitalizált ellátási láncok világában
: Pfeiffer Ádám
: Pfeiffer Ádám
Master Data - Törzsadatok a digitalizált ellátási láncok világában
: Pfeiffer Ádám
: Pfeiffer Ádám
Hasonló tételek
-
Big Data a mezőgazdaságban
: Szép Marcell -
Big Data a pénzügyi szektorban
: Révész Zoltán -
Big Data az üzleti életben
: Bulyovcsity Kristóf -
The application of big data in tourism management
: LI GUO PING -
BIG DATA, BIGGER COMPANY? - A BIG DATA ALKALMAZÁSÁNAK ELŐNYEI ÉS SZEREPE A VÁLLALATI DÖNTÉSTÁMOGATÁSBAN
: Hegedüs Enikő