E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lábas Regina
Other Authors: Lipák Mária
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális technológia
fenntarthatóság
marketing
online kereskedelem
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26026

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26026
005 20200907114227.0
008 200703suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lábas Regina 
245 1 0 |a E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál  |c Lábas Regina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A választott témám az e- kereskedelem sikertényezői  egy vállalt életében, amely nemcsak a sikert mutatja be, hanem a sikerhez vezető utat, amely sokszor nehéz és kudarccal teli akadályokat jelent. A projekt munkámban a magyarországi IKEA e-kereskedelem komplex összehangolt rendszerének sikertényezőit szeretném bemutatni, mely számos területen kívánta meg az átszervezést, hogy a vevő kiszolgálási színvonal növelése érdekében a folyamatos fejlesztésre fókuszálva biztosítja a cég jövőbeli elképzeléseit. 
695 |a digitális technológia 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a marketing 
695 |a online kereskedelem 
695 |a vevőkapcsolat 
700 1 |a Lipák Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26026/1/L%C3%81BAS%20REGINA%20%20HIQBEW%20Projektmunka%202020.05.20%20%281%29%20%28AutoRecovered%29.pdf  |z Dokumentum-elérés