Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
Saved in:
Main Author: | Horváth Gergő Márton |
---|---|
Other Authors: | Róbert Nóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ConceptFlow Kft. marketingeszközök rendezvénysorozat rendezvényszervezés roadshow |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26032 |
Similar Items
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva
: Román Petra Éva
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
Esküvői előkészületek, munkálatok és az esküvő megvalósítása a ConceptFlow csapatával
: Quiroga Silvia Gabriela
: Quiroga Silvia Gabriela
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina
: Mátyus Doroti Krisztina
Az edukáció, mint a kibervédelem eszköze
: Németh Zsófia Fanni
: Németh Zsófia Fanni
Mentálhigiénés edukációs tanácsadás összetevői
: Sándorovics Tímea
: Sándorovics Tímea
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
Csapatépítők a covid idején a Conceptflow példájára
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
The role of pricing strategies in the sustainable restaurant concept
: Takács Péter Gergő
: Takács Péter Gergő
A szülői edukáció hatékonysága a gyermekek online jelenlétének biztonsága érdekében
: Simon Zsóka
: Simon Zsóka
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Understanding the Concept and Importance of City Branding
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor
: Ködmön András Gábor
The Smart City Concept and its Challenges in India
: Singh Amandeep
Published: (2023)
: Singh Amandeep
Published: (2023)
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A Flow Consulting Kft. átfogó gazdasági elemzése
: Kiss Gabriella
: Kiss Gabriella
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
Tourism of Denmark – focusing on cultural tourism in terms of the concept of hygge
: Antal Fanni
: Antal Fanni
Feasibility study on a franchised Tunisian “Couscous Bar” concept in Hungary
: Chaker Hager
: Chaker Hager
"Minden jó, ha a vége Flow!"-Avagy az értékesítői teljesítmény és a Flow kapcsolata a Duna House Holding Kft.-nél
: Ráczkevi Zsuzsa
: Ráczkevi Zsuzsa
Environmentalism in the hospitality. Consumers' perception about green restaurant concept in Hungary
: Bárdos Zsófia
: Bárdos Zsófia
The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging
: Göntér Ágnes
: Göntér Ágnes
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
Cash flow és más részlettervek összhangjának értékelése a Medicontur Orvostechnikai Kft-nél
: Németh Mária
: Németh Mária
Futures literacy as a special soft skill – concept of a new research
: Gáspár Tamás
Published: (2023)
: Gáspár Tamás
Published: (2023)
Potentials of the Central Eastern European market for the 2WIN concept of Emons Cargo
: Gulyás Attila
Published: (2013)
: Gulyás Attila
Published: (2013)
Risks and opportunities stemming from the local concept of a bank effects of socio-cultural and political background on banking systems of Germany and China
: Nazarova Nazarova
: Nazarova Nazarova
Assessment of economic security from concept to practical environment and case study analysis of Azerbaijan
: Aslanli Murad
: Aslanli Murad
Sofőrhiány, mint logisztikai probléma a Fer Transport Kft.-nél
: Kovács Gergő
: Kovács Gergő
A működési cash flow szerepe, összeállításának módszertana, összefüggései a beruházási cash flow-val
: Tőke Márta
: Tőke Márta
Similar Items
-
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva -
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra -
Esküvői előkészületek, munkálatok és az esküvő megvalósítása a ConceptFlow csapatával
: Quiroga Silvia Gabriela -
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka -
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina