Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Musza Olívia
Other Authors: Merliot-Almássy Dr. Eszter
Format: Thesis
Kulcsszavak:One On One Kommunikáció
befolyásoló marketing
influencer
kommunikáció
márkanagykövet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26040
Description
Abstract:Munkám során többszöri feladatom volt márkanagykövet jelöltek keresése. Így projektmunkámban ezen témakör vizsgálatán, megfigyelésén tovább nyúlva szeretném bemutatni a gyakorlati helyemként szolgáló vállalkozást, valamint az ott végzett munkatevékenységeimet is. Dolgozatomban ismertetem a kommunikáció összetevőit, fajtáit, a marketinggel kapcsolatos fogalmakat, továbbá kifejtem a véleményvezérek, azaz az influencerek fogalmának meghatározását. Bemutatom az influencer típusokat, és tevékenységeiket, illetve, hogy milyen hatásai és veszélyei lehetnek az influencer marketingnek. A márkanagykövetek kiválasztásának útját fejtem ki, vagyis, hogy mik azok a szempontok, amin végig kell haladni a megfelelő személy megtalálásának  érdekében. Említést fogok tenni arra, hogy hol lehet influencereket találni, illetve milyen lépéseket kell megtenni a kapcsolatfelvétel érdekében. A gyakorlati helyem, és az általam betöltött munkakör bemutatása után egy negatív és egy pozitív személyes példát fogok ismertetni. A márkanagykövetek a kommunikációra való hatásáról, és szerepükről is fogok írni.