A szolgáltatás kiterjesztett elemeinek szerepe a Semmi Extra esetében
Elmentve itt :
| Szerző: | Svedics Daniella |
|---|---|
| További közreműködők: | Debreceni János |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Semmi Extra design enteriőr hangulat színrendszerek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26046 |
Hasonló tételek
Megvalósíthatósági tanulmány a kiterjesztett garanciáról
: Nemes Dániel
: Nemes Dániel
Kiterjesztett valóság alkalmazása a marketingben
: Braun Dénes Boldizsár
: Braun Dénes Boldizsár
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
Csak szex és más semmi - avagy mit látunk a reklámokban
: Zsoldos Ágnes Mónika
: Zsoldos Ágnes Mónika
Néhány a borravaló adását és nagyságát befolyásoló ,,extra" tényező
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
Az Intercontinental Budapest és a magyar szállodák extra szolgáltatásai
: Karkó Erika
: Karkó Erika
A virtuális és kiterjesztett valóság alkalmazása a vállalati szférában
: Farkas Károly Richárd
: Farkas Károly Richárd
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment elemeinek vizsgálata egy multinacionális vállalat esetében-A motiváció változása
: Musinszki Bernadett
: Musinszki Bernadett
A fenntartható-, és extra-gyors divat kettőssége, és az online greenwashing
: Szerencsés Adél
: Szerencsés Adél
Japán és Olaszország viselkedéstechnikai elemeinek vizsgálata
: Major Nikolett
: Major Nikolett
A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
: Kerék Viktória
: Kerék Viktória
Egyedi tőkepiaci portfólió kialakítása és elemeinek elemzése
: Lőrincz Dávid
: Lőrincz Dávid
Sugár Mozi külső környezeti elemeinek elemző bemutatása
: Balázs Márk
: Balázs Márk
Rabul ejtett fogyasztók, akik semmi pénzért nem hagynák el a börtönt - Márkahűség az Apple Inc. tekintetében
: Majoros Marcell Tamás
: Majoros Marcell Tamás
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Egy tanácsadást szolgáltató vállalkozás cégfilozófiai elemeinek elemző bemutatása
: Faragó Barbara Linda
: Faragó Barbara Linda
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében
: Kelemen Mónika
: Kelemen Mónika
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Fenntartható éttermek Magyarországon
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A nemzetközi számviteli rendszerek egyes elemeinek vizsgálata és alkalmazása a hazai gyakorlatban
: Pásztor Anita
: Pásztor Anita
GIRinfO Adatfeldolgozási Szolgáltatás kulcsfontossága a közhiteles szolgáltatások integrációjában
: Bella Daniella
: Bella Daniella
A projekt alapú oktatás intézményi implementációját segítő kézikönyv szükséges tartalmi elemeinek vizsgálata
: Dági Mónika
: Dági Mónika
Carsharing szolgáltatás bemutatása és szerepe a városi társadalomban
: Magyar Márk
: Magyar Márk
Hasonló tételek
-
Megvalósíthatósági tanulmány a kiterjesztett garanciáról
: Nemes Dániel -
Kiterjesztett valóság alkalmazása a marketingben
: Braun Dénes Boldizsár -
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter -
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István -
Csak szex és más semmi - avagy mit látunk a reklámokban
: Zsoldos Ágnes Mónika