Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csipán Vivien
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Invia.hu
elégedettség
fogyasztói elégedettség mérése
fogyasztói lojalitás
utazásközvetítő
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26047
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témájaként a szakmai gyakorlatom ideje alatt végzett feladatom elméleti hátterének bemutatását, illetve annak jelentőségét választottam az Invia.hu utazásközvetítő irodában. A feladatomat az iroda back office részlegén végeztem, ügyfél elégedettséggel foglalkoztam. Véleményem szerint a szolgáltatói szektorban, a fogyasztók elégedettségének mérése nélkülözhetetlen az olyan cégek, vállalkozások számára, amelyek a piaci pozíciójukat hosszú távon meg akarják tartani. Ez egyrészről egy törekvést jelent és mutat a fogyasztók felé, másrészről a vállalat számára egy tökéletes visszajelzés a munkájukról. Az Inviának az a hitvallása, hogy az utas érezze, nem csak az utazás lebonyolításáig, hanem az utazást követően is fontos a cég számára és kíváncsiak a visszajelzésére.